Er jeg jomfru?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG MØDOM
Besvar
smukkebabs

Er jeg jomfru?

Indlæg af smukkebabs »

heej, jeg er en pige på 16 år og jeg ville hører om jeg egentlig stadig er jomfru. har ikke såen rigtigt været i seng med en, men da jeg var 13 år, der var der en dreng som prøvede at få sin pik op i mig, uden at jeg rigtigt gad, men kan ikke huske at han fik den helt op, han var ved at tage den op, men jeg trak ham hurtigt væk, men der var noget som gjorde ondt i mig imens han prøvede men han fik den ikke rigtigt helt op, eller halvvejs. betyder det så jeg stadig er jomfru, eller ej. & hvordan skal jeg kunne finde ud af om jeg stadig er det.

hilsen, smukkebabs :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er jeg jomfru?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej smukkebabs

Måske skulle vi ændre spørgsmålet til om, hvorvidt du stadig har din mødom. :1:

Det kan du undersøge ved at finde ud af, hvor meget du kan få en finger ind i kussen, om du kan få flere fingre ind, eller evt. genstande af varierende størrelse. Kan du ikke rigtig få noget ind, så har du formenligt en mødom. Ikke alle piger har en tydelig mødom, selv om de aldrig har puttet noget indenfor, hverken fingre, genstande - eller drenge.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
smukkebabs

Er jeg jomfru

Indlæg af smukkebabs »

Altså, jeg har før fået fingeren, 2-3 gange, men det betyder vel ikke at jeg har mistet min mødom pågrund af det vel. Vil, bare gerne vide om man egentlig godt kan miste sin mødom, selvom drengen ikke rigtigt er kommet ind. Det var nærmest kun i 2 sek, også trak jeg ham væk. Han gik ikke helt op, men kunne stadig godt mærke at det gjorde ondt. Har prøvet det med selv at stikke en finger op, for at tjekke min mødom, og den kan godt glide lidt op, fordi jeg hurtigt bliver våd, men det gør bare lidt ondt nogen gange når jeg gør det. Hvad betyder det så? Har jeg stadig mødommen, eller?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Er jeg jomfru?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej smukkebabs

Man kan vel næppe kalde dig jomfru i den forstand, at du ikke har haft sex med en dreng. :1:

Det er muligt, at du har lidt mødom stadigvæk. I øvrigt er det jo lidt fjollet at gå så meget op i mødomme, de forsvinder alligevel på et eller andet tidspunkt, hvis de overhovedet har været der.

:idea: Myter om jomfruhinden (Sexlinien)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
smukkebabs

er jeg jomfru

Indlæg af smukkebabs »

(Man kan vel næppe kalde dig jomfru i den forstand, at du ikke har haft sex med en dreng.) Hvad mener du præcis med den sætning

At man godt kan kalde mig for jomfru, eller kan man ikke. Jaa, det måske lidt dumt at gå så meget op i ens mødom, men det genere mig lidt og ikke at vide, om jeg stadig er jomfru eller ej, selvom jeg ikk rigtigt har været i seng med en, eller fået en pik, helt op, men kun måske 1 cm, også væk igen hurtigt.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Er jeg jomfru?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej smukkebabs

At være jomfru har 2 betydninger:
1) At have sin mødom intakt.
2) Ikke at have haft sex/samlege.

I forhold til 1) er det svært at afgøre om du har din mødom - eller om den nogensinde har været der.

I forhold til 2) kan man jo ikke helt sige, at du er jomfru - lige så lidt som man kan være halvt gravid. :1: Man kan heller ikke sige, at drengen er jomfru længere.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG MØDOM"