Er den sprunget eller ej?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG MØDOM
Besvar
CamillaloveAndreas

Er den sprunget eller ej?

Indlæg af CamillaloveAndreas »

Hej Per.

Jeg er en pige på snart 15 år.
for lidt over en uge siden begyndte jeg at komme sammen med Andreas, som er helt fantastisk dejlig :)
Vi ligger tit og kæler og rører ved hinanden. Han giver mig også tit finger og giver mig orgasme via klitoris. En dag spurgte han så om han måtte komme ind i mig, hvilket jeg ikke rigtig havde lyst til, og her kommer så grunden:

Når jeg ligger for mig selv og ornanere, så kan jeg sagtens stikke op til tre fingre op i skeden uden at det gør ondt. Men det svarer jo ikke til størelsen på Andreas' penis, så når jeg prøver med noget, f.eks en dildo, gør det ondt. Vil det så sige at jomfruhinden ikke er sprunget eller ej?

Da jeg sagde nej til ham, var han helt rolig og sagde at det var helt okay og at jeg bare skulle sige til når jeg var klar. Det syntes jeg er dejligt at han er helt cool over for det, men jeg vil jo gerne, og jeg kan se på ham at han venter på mig. Det er bare irriterende, men jeg tror bare at det kommer til at gøre hammer nas.

Håber at du kan hjælpe mig.
Kh Camilla
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er den sprunget eller ej?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Camilla

Man skulle nu tro, at tre fingre svarer godt og vel til tykkelsen af en pik, men ok der kan måske sidde en lille rest af din mødom.
Jeg tror ikke, at du vil mærke nogen stor smerte, hvis Andreas kommer ind i dig med sin pik - husk med kondom!!! Og hvis det skulle gøre lidt ondt, så er det sikkert kun den aller første gang. Sørg for at være godt våd. Evt. med hjælp fra f.eks. spyt eller eksplorationscreme.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG MØDOM"