Mødom, og den første gang.

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG MØDOM
Besvar
Muslimsk pige

Mødom, og den første gang.

Indlæg af Muslimsk pige »

Hej Per!

Jeg er muslimsk pige paa 16 aar.
Jeg har prøvet at onanere, men jeg er bange for at det ikke kommer til at gøre ondt den første gang! altsaa til samleje.
Jeg har en dejlig "kommende mand", og det er vigtigt for mig at jeg viser ham at jeg ikke har været i seng med nogen, selv om han ved og tror paa mig at jeg ikke har.

Min sygeplejske sagde at mødommen eller jomfruhinden brister, hvis man dyrker sport, og det ved min "kommende mand" godt, og han tror heller ikke paa at man skal bløde paa lagnet, men det han tror er at det skal gøre ondt hos mig og ham, dvs. at vi begge ikke har været i seng med nogen.
Min sygeplejske sagde ogsaa at, hvis jeg stikker en finger ind, kommer det stadigvæk til at gøre ondt den første gang!
Min mand, har prøvet at stikke en finger ind, og han siger at man ikke kan lave et "hul", eller briste mødommen osv.

Hvad er egentligt forskellen mellem mødommen og jomfruhinden?

Vær sød og hjælp mig!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mødom, og den første gang.

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Muslimsk pige [muskvh]

Der er ingen forskel på mødom og jomfruhinde, det er bare 2 ord for det samme. :1:

På nogen piger/kvinder gør første samlege ondt, men på mange andre gør det ikke ondt, så man kan ikke slutte, at fordi det ikke gjorde ondt, ja så var pigen/kvinden ikke jomfru. Pigen/kvinden kan sagtens være jomfru uden, at det gjorde ondt eller blødte første gang.

Det første samlege gør i almindelighed ikke ondt på drengen/manden.

Mødommen kan sagtens briste ved onani, sport, ridning - og den kan fra fødslen være næsten ikke eksisterende.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG MØDOM"