Mødommen med øjne

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG MØDOM
Besvar
Gæsten111

Mødommen med øjne

Indlæg af Gæsten111 »

Hej Per, jeg skriver her angående min kærestes skede?

Hun siger hun er jomfru, og det håber jeg da hun er :)

Men jeg har aldrig været ind i hende, men når jeg prøver lidt 1-2-3 cm gør det meget ondt på hende og hun stopper mig op..

Spørgsmål nummer 1:
Når jeg lægger en finger langsomt ind i hendes skede, begynder det og gøre ondt, men når jeg kommer 2-3 cm længere ind kan jeg mærke der er noget som bliver mindre og mindre, ligesom hullet bliver til et TREKANT med spidsen ind mod skeden? Hvad kan det være? er det jomfruhinden??

Spørgsmål nummer 2:
Da jeg kiggede på min kærestes skede ved indgangen, var den HELT dækket af noget HUD, det lignede som en kugle eller en hudflap som dækkede hele skede indgangen, og den havde nogle små buler, på "kødet"

Spørgsmål nummer 3:
Hvis en pige har haft samleje, og man kigger på hendes skede, kan man så godt se der er hul igennem hendes skedeindgang?

Jeg tænker bare på hvad det kan være som dækker hele hullet????
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mødommen med øjne

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gæsten111

Din anatomiske interesse er prisværdig, du aspirerer til at blive gynækolog. :1:

Hvis hun siger, at hun er jomfru, så er hun det vel. Du er vel osse jomfru, hvis du siger, at du er det. :2:

Svar 1 + 2: Jeg gætter på, at din kæreste har en meget tydelig mødom. Ikke alle piger har det, osse selv om de ikke har været i seng med nogen.

Svar 3: Hvis hun har haft en tydelig mødom, så vil den ikke være, der når hun har haft samlege. Man kan ikke ved at kigge ind i en piges skede sige noget som helst om, hvorvidt hun er jomfru, i betydningen, ikke har haft sex med en dreng. Man kan med andre ord ikke lave en "jomfrutest".

Spørgsmål 4: Hvordan afgør man, om en dreng er jomfru?

(I øvrigt har mødomme slet ikke øjne!)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG MØDOM"