Kan ikke se den??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG MØDOM
Besvar
Sano

Kan ikke se den??

Indlæg af Sano »

Hej Per :)

Nu hvor jeg har kigget på de forskellige billeder, hvordan en pige stadig har sin mødom intakt, hvordan den ser ud, så kan jeg ikke finde ud af det på mig selv??

Jeg har prøvet og åbne mine kønslæber men når jeg kigger med et spejl, så kan jeg ikke se nogen hul eller halv måne form, eller som de billeder af mødom..

Jeg spreder endnu mere, men der er ingen hul i, er det alles mødom som er synlige, eller er det svært at se den ??

Håber du svarer mig snart
:)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan ikke se den??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sano

Der kan være mange grunde til, at du ikke kan se en mødom. Det kan være alt fra, at der stort set ikke er noget at se - til at du ikke lige kan komme til at kigge ordentligt. Derimod kan du muligvis - hvis der er en - mærke den, hvis du fører en finger eller 2 ind i kussen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Sano

Re: Kan ikke se den??

Indlæg af Sano »

Ja, men jeg er jo jomfru og har kigget på andre hjemme sider med mødom.
Men deres kan man godt se, når de spreder læberne.

Men når jeg kigger godt efter min kan jeg ikke se andet, ikke engang et hul gennem.

Når jeg fører en finger op kan den komme ind, men når jeg fører 2 så er det lidt besværligt med 2 ude i siderne som om der lille plads, men kan ikke mærke min mødom.

Og denne heller ej synlig, udover den er dækket så jeg ikke kan se mit skedehul,?

Men er den synlig for alle, hvis man er jomfru?? Svar venligst på dette spørgsmål som du ikke besvarede sidst.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kan ikke se den??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sano

Jo jeg svarede faktisk på dit spørgsmål. Jeg skrev: "Der kan være mange grunde til, at du ikke kan se en mødom. Det kan være alt fra, at der stort set ikke er noget at se - til at du ikke lige kan komme til at kigge ordentligt." :1: Så sagt på en anden måde, NEJ, den er langt fra synlig for alle.

Når du mærker modstand, når du fører 2 fingre ind, så er det såmen nok fordi, din mødom besværliggør indføringen. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG MØDOM"