Alt var perfekt

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG MØDOM
Besvar
Gæst

Alt var perfekt

Indlæg af Gæst »

Hej

Jeg har fundet den her side, og finder mig fortrolig med den. Jeg har som sådan ikke noget spørgsmål, men et behov for at fortælle hvordan min første gang var. Den var perfekt.

Jeg har en kæreste, Oliver. Vi går i samme klasse, og har gjort det siden vi begge startede - i børnehaveklassen. Vi blev kærester i starten af ottende (og vi går stadig i ottende). Han er sød, dejlig, pæn, fantastisk, humoristisk, alt! Der er ikke noget han ikke har.

I vinterferien var han i Thailand, og han var virkelig glad for den ferie - det var jeg også, for da han kom hjem - lækker solbrun. <3

Første weekend efter ferien, var vi sammen. Ikke hos ham eller mig, men hos hans bedsteforældre. De er nogle meget åbne og dejlige mennesker, de bor på en større gård. Da vi står op om lørdagen. Der er et eller andet. Han sætter hår, gør sig (endnu) smuk(kere). Vi beslutter os for at gå en tur, op til den tilhørende mose. En herlig gåtur, smukt landskab. Oppe i mosen er der en hytte med en seng, eller.. en sofa, er det nok. Vi sætter os og kysser helt vildt. Jeg kan mærke en bule fra ham, bliver klart smigret. Vi havde forinden snakket om første gang, og nu vidste vi - det skulle være nu.

Da vi har fået tøjet af, undtagen underbukser/trusser og BH (fra min side) fortsætter vi kysseriet. Hans flotte og brune six-pack, hans dejlige duft, hans charme, HAM!

Jeg får lagt mig til rette, og han begynder at føre sin (skønne) diller/pik/tissemand, i min skede. Han var enormt hensynsfuld, ville vide om jeg var ok også videre. Han er "over mig", altså holder sig oppe med sine arme. Efter 10 minutters tid kommer han (i et kondom), han holder sig oppe. Kigger på mig, jeg kigger på ham. Han lagde sig ned på mig, og vi begynder at kysse helt vildt.

Har nok fået skrevet det på en vildt mærkelig måde, havde svært ved at forklare nogle af tingene. Alt i alt; han er perfekt, det var perfekt. <3

Oliver. Jeg elsker dig!! <3
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Alt var perfekt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det lyder som en rigtig dejlig oplevelse - og som en rigtig dejlig kæreste. Tillykke med det og rigtige mange gode stunder frem over. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG MØDOM"