Rejsningbesvær eller præstationsangst

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER
Besvar
Jacob

Rejsningbesvær eller præstationsangst

Indlæg af Jacob »

Hej jeg er en dreng på 14 år og mig og min kæreste har gået i seng med hinanden et halvt års tid.

men en en dag for et stykke tid siden fik jeg bare ikke rejsning da vi skulle til det, så jeg blev selvfølgelig meget frustreret. efter et par uger begyndte jeg at kunne igen og så var alt fint ved ikke hvorfor det skete tidligere tror bare det var en smutter og så de følgende uger præstationsangst.

men nu er jeg begyndt ikke at få fuld rejsning altså hård nok til gennemtrængen men bare ikke helt så hård som den normalt ville. og så er det også som om jeg får udløsning lidt for hurtigt. men så hvis vi gør det igen lidt senere så får jeg fuld rejsning og det hele. så tænker bare på om jeg har et problem eller om jeg bare stadig har en smule præstationsangst og så er helt afslappet efter og derfor så kan bedre.

Hilsen jacob

ps. undskyld jeg kom til lægge det ind på over 18 fik ikke lige set der var over og under 18 har først lige fundet denne hjemmeside
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Rejsningbesvær eller præstationsangst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jakob

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM hjælper på læsbarheden!!!

Det lyder som klassisk præstationsangst. Alle drenge/mænd vil af og til opleve at rejsningen falder, hvor den helst ikke skulle det. Sådan er det! Det kan skyldes så meget: stress, manglende lyst, forstyrrelse, angst osv.

Så slap du bare af, så skal den nok rejse sig igen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER"