Rejsningsproblemer

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER
Besvar
dreng15

Rejsningsproblemer

Indlæg af dreng15 »

Jeg er en 15årig "næsten" velfungerende dreng, der har et stort problem, som nager mig utroligt meget i hverdagen. Jeg har meget svært ved at få rejsning også bare til onani, hvilket har resulteret i at jeg stort set er stoppet. Jeg er stadig jomfru, men mange af mine venner er ikke mere, og jeg føler snart turen er kommet til mig. Jeg føler heller ikke rigtig at mit lem er 100% stift, når jeg vågner om morgenen, men tanken om at skulle gå til lægen skræmmer mig utroligt meget. Det betyder sikkert mine forældre skal indblandes, og det undgår jeg meget gerne. Det er en ting, jeg tænker stort set over hele tiden, og jeg føler det kan give problemer på sigt. Jeg havde aldrig i mit liv forstillet mig, at det skulle ske for en blot 15årig, men faktum er, at jeg har seriøse rejsningsproblemer og håber hurtigst muligt, at det får sin ende. Jeg er til tider en meget genert dreng, men har ikke svært ved at score piger uden at lyde for selvglad. Håber jeg kan få noget konstruktivt hjælp for det er et kæmpe problem for mig.
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Indlæg af Anonym1 »

Hvad med at du siger til dine forældre at du er ovre hos en ven, eller et sted hende hos en ven. ( Det er mere sikkert, for hvis dine forældre ringer til vennen / vennens forældre kan det komme til at se grimt ud :) ) Men i stedet for at tage hen til din ven, tager du hen til din praktiserende læge. Din læge har endda tavshedspligt whatsoever, så det er en vandsikker plan. :O)

Generthed og 'at lyde selvglad' hænger sammen. Overkom din generthed og du overkommer din selvgladhed. Generthed skyldes således ofte at man ikke er selvsikker, og det kan man bestemt arbejde på. Hvad ville gøre dig mere selvsikker? For mit eget vedkommende er stort set det eneste som min selvsikkerhed bygger på er mit tøj og hvordan jeg ser ud. Måske har du det lige sådan? Jeg vil meget gerne komme med ideer, hvis du har det ligesom mig.

Hilsen en anden 15-årig dreng.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Rejsningsproblemer

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej dreng15

Ja det er ikke så ofte, at drenge har medfødte fysiske skader, der besværliggør erektionen. Hvis du skal have gjort noget ved dit problem, kommer du ikke uden om en tur hos lægen og formentligt osse en tur til en urolog. Det er muligt, at det kan gøres uden at blande dine forældre ind i det, og på den anden side er jeg sikker på, at dine forældre ønsker, at du er velfungerende på alle områder - osse hvad angår din evne til erektion.

Men i første omgang kan du jo blot ringe til din læge og aftale en tid og så snakke med lægen om, at du ikke er glad for at indblande dine forældre.

Fortæl hvad du finder ud af.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER"