Rejsning?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER
Besvar
Gæst 22

Rejsning?

Indlæg af Gæst 22 »

Hey Per!

Jeg er en dreng på 16, snart 17. Jeg har et problem som jeg håber du kan hjælpe mig lidt med!

Ser du.. Jeg har den her vidunderlige pige som kæreste, vi har været sammen i et par måneder, og det hele kører fint!

Men somme tider har jeg problemer med at få ordentlig rejsning. Jeg har oplevet det lidt for ofte her på det sidste! Jeg har selv rigtig meget lyst, men det er som om at "fighteren" dernede ikke rigtig gider blive fuldt erigeret? :(

Det er ikke, fordi jeg ikke tænder på hende, men føler næsten min penis er forvirret, og nu er jeg også selv blevet det! Jeg ved, at jeg tænder rigtig meget på oralsex, og det har virket (angående rejsningen), men det er min kæreste ikke så glad for, det med oralsex..

Så hvis du nu havde et lille fif, så kvitterer jeg selv med en gammel dansk!

Jeg kan selv vente og se hvad der sker, men jeg synes selv det er pinligt, selvom min kæreste føler med mig og prøver at hjælpe! Så vil da gerne have et hurtigt råd fra din side ;)

På forhånd tak!

-Gæst 22
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Rejsning?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gæst 22

Det lyder som din pik ikke er helt tilfreds med forløbet, hvordan kunne den tænke sig det anderledes? Det lyder nemlig som om, at dine to hoveder ikke er helt enige - og de fleste mænd har opdaget, at man ikke kan bruge begge hoveder på én gang.

Hvis det er lidt præstationsangst, så er det bedste du kan gøre at holde op med at ville præstere. Tag den med ro - og kræv revanche, hvis den er lidt doven.

Nu er det vel ikke sådan, at du overanstrenger den på egen hånd, for det kan jo osse have en vis indflydelse på evnerne?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst 22

Indlæg af Gæst 22 »

Det med anstregelserne ved jeg nu ikke helt, for jeg gør det ellers ikke specielt meget, altså en gang om dagen eller mindre?

Jeg forstår der bare ikke, for jeg tænder jo på hende, hun er så smuk og sådan, men alligevel forråder den mig! Jeg vil bare gerne have en "solid rejsning" man kan gøre noget med, hver gang..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Rejsning?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gæst 22

Den omstændighed, at "hun er så smuk og sådan", er ikke nødvendigvis noget du tænder på, det er måske blot noget du godt kan lide. For det andet så kan man slet ikke regne med at få en solid rejsning hver gang, og hvis du tænker den skal være solid, så vil den blot strejke. Så løsningen er formenligt at tænke mindre på den.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst 22

Indlæg af Gæst 22 »

Ja, det har du nok helt ret i :)

Men har selv arbejdet på det og nu svigter den ikke mere :D

Min kæreste er også blevet glad for at tilfredsstille mig oralt, så der er slet ingen problemer mere, også selv om den har været rigtig meget i gang på det sidste. Mit lem er som en tumling, den bliver ved med at rejse sig ;D

Men mange tak for rådene, Per (;
Gæst

Indlæg af Gæst »

Heej.
Jeg vil lige spørge, det eneste du gjorde, var det bare at slappe af?
Og hvordan gjorde du det? Har nemlig den samme problem :s
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Rejsning?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Problemet er formenligt, at du tænker for meget på det, så løsningen er at tænke mindre på det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar 3: Rejsning?

Indlæg af Gæst »

Jamen, det har jeg prøvet?
Det hjælper ikke så meget?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Rejsning?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det er fordi du prøver - det er ikke noget du skal prøve, det er noget du skal gøre! :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER"