Rejsningsproblemer og ændret sæd

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER
Besvar
Manakel

Rejsningsproblemer og ændret sæd

Indlæg af Manakel »

hej.

jeg har igennem en uges tid haft svært ved at få rejsning. de gange jeg har haft har det været sådan noget halv slapt noget. det er både når jeg ligger med kæresten og når jeg ligger med mig selv.
jeg føler heller ingen ting ved stimulering af penis hovedet. og da jeg idag lå og "havde sex med mig selv" var den øm på en mærkelig måde. men på trods af ømheden og at penis kun var halvt stiv lykkedes det mig at få sædafgang. og her opdagede jeg at min sæd var sådan noget halvt stivnet og meget klumpet.

jeg er sikker på at der er et eller andet galt men er ikke sikker på hvad. det skal lige siges at jeg har diabetes.
håber at du kan svare mig på om jeg måske har en sygdom og i så fald hvilken.

venlig hilsen patrick.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Rejsningsproblemer og ændret sæd

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Patrick

Det er muligt, at dine oplevelser kan have sammenhæng med din diabetes, så for en ordens skyld synes jeg, at du skal snakke med din læge om dine problemer.

:idea: Rejsningsbesvær & diabetes

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
manakel

Rejsningsproblemer og ændret sæd

Indlæg af manakel »

Hej igen.

Ville lige informere om at jeg kun er 17 år gammel.
Hvis jeg vælger at opsøge min læge, hvad ville han så undersøge for og hvordan foregår sådanne undersøgelser?

Det går mig faktisk pænt meget på at jeg ikke kan få "Den" til at stå. og nu er der gået endnu en dag uden fremskridt :(

Venlig hilsen.
Patrick
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Rejsningsproblemer og ændret sæd

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Patrick

Lægen vil først og fremmest undersøge din blodsukker- og insulinbalance, og hvis han tror, at der kan være tale om en neurologisk skade, vil han sikkert sende dig til en neurologisk eller urologisk undersøgelse. Og hvad og hvordan, der eksakt bliver undersøgt der, vil afhænge af, hvad de vil undersøge for.

Lad lægen kigge på dig, og fortæl hvad din læge siger.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER"