Slatten under sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER
Besvar
jfjjfieks

Slatten under sex

Indlæg af jfjjfieks »

Hej
Jeg er en dreng på 17, der efterhånden er blevet ret frustreret over, hvad der kan være galt. Jeg har været sammen med min kæreste i nu 2½ måned, og vi har det virkelig fantastisk sammen, men vores sex halter lidt desværre. Under vores forspil kan jeg sagtens have stiv penis, eller hvis vi bare ligger og nusser osv. Men så når vi har sex efter en 3-4 min., begynder min penis lige pludselig at blive mere og mere slatten og til sidst ret meget. Det ødelægger virkelig vores sex, der derfor ikke kan vare særlig lang tid, og min kæreste er også ret træt af, det kan jeg mærke. Har efterfølgende prøvet at bare selv at onanere for at se, om det samme problem vil opstå igen, men nej. Det sker kun, når jeg har sex med min kæreste og synes, det er vildt mærkeligt, da jeg heller ej er ret gammel endnu. Hvad er der galt?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Slatten under sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej jfjjfieks

(Spøjs navn - der nemt kan forveksles med spammernavne - og som jeg hurtigt sletter.)

Jeg tror, at det handler om, at det er sket en gang for dig, og så er du bange for, at det sker igen næste gang, og det gør det så osv. Eller som man osse kunne kalde det præstationsangst, som er en forventningsangst - du forventer, at det vil ske, og så sker det. Eller med andre ord: Du tænker for meget!

Husk Gud skabte manden med to hoveder og kun blod nok til at bruge det ene af gangen! :2:

Når du oplever eller tror, at din kæreste er træt af det, så presser du dig selv endnu mere, og så vil den slet ikke. Husk det handler om sam-lege - ikke om præstationer.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Slatten under sex

Indlæg af Gæst »

(Spøjs navn - der nemt kan forveksles med spammernavne - og som jeg hurtigt sletter.)
Må du undskylde, men blev så irriteret til sidst fordi ingen af de navne jeg skrev virkede, så tastede bare noget tilfældigt til sidst.

Men det det du skriver virker meget rigtigt, men hvordan bryder man så sådan en ond cirkel? Føler nu godt nok at jeg er ret afslappet og ikke tænker på det, men måske håber jeg da en smule på det ikke sker, for det er virkelig dødtræls. måske spiller underbevidstheden også en stor rolle? men er der noget bestemt jeg kan gøre for at det bliver bedre? svært bare at udelukke tanker, for så kommer det kun til at handle om det, og på den måde tænker man jo mere på at det ikke må gå galt.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Slatten under sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej jfjjfieks

:!: Hvis du går ind under Tilmeldte brugere, så kan du se hvilke navne der er optaget, hvis det navn du ønsker ikke står der, så kan det skyldes, at en spammer på et tidspunkt har brugt det, og at jeg har forbudt det. I så fald kan du bare skrive til mig, og så kan jeg fjerne navnet fra forbudte navne, så du kan få det.

Ja, hyg dig med det der sker, lad være med at ønske at blive bedre m.m. Det er projekter, der virker modsat af, det du ønsker. Den dag du er ligeglad med det, så virker den igen. Husk det handler om sam-lege - ikke om præstationer.

:idea: Kig i PSYKE & SEX om Potens - Præstationsangst
:idea: Og kig under MÆND OG PRÆSTATIONSANGST i kategorien OM MÆND (over 18 år) her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER"