Rejsningsproblemer efter langvarigt sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER
Besvar
Marco12345

Rejsningsproblemer efter langvarigt sex

Indlæg af Marco12345 »

Hej Per!

For at sige det kort havde min kæreste og jeg sex i omtrent 45 minutter i træk (dog med korte pauser da jeg var ved at komme eller vi var bange for at blive opdaget :) ), og under hele akten var jeg fuldstændigt stiv.
Men siden da har jeg haft lidt problemer med at få ordentlig rejsning, både sammen med hende og også alene. Jeg kan godt blive tændt, og den rejser sig en smule, men er stadig forholdsvis blød og hun kan ikke mærke så meget.

Så jeg tænkte på, om min penis eventuelt skal have lidt tid til at "samle kræfter" efter den rimeligt store tur, eller om jeg simpelthen har mistet følsomheden? På et tidspunkt under samlejet gjorde det lidt ondt i min forhud, fordi den ikke blev trukket helt tilbage eller sad lidt fast, men jeg tror ikke rigtigt, at det har så meget med dette at gøre.

Hvis du har brug for flere detaljer, så bare skriv!

Tak, håber på svar :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Rejsningsproblemer efter langvarigt sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Marco

Din pik er såmen nok blot blevet lidt træt efter anstrengelserne, og trænger til en hvileperiode - hvilket iøvrigt er helt almindeligt.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER"