Kan ikke få stivert?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER
Besvar
Martin

Kan ikke få stivert?

Indlæg af Martin »

Goddag.

Jeg har et problem som helt klart omhandler præstationsangst. Jeg er lige fyldt 16, og er jomfru. Problemet er at jeg flere gange har ligget nøgen med en pige, men derpå ikke kan få erektion.

Synes det er underligt da jeg hverken er flov over min penisstørrelse eller på mig selv. Når jeg er alene skal der ikke andet end en tanke til at erigere min penis.
Jeg har på forhånd læst lidt på den hjemmeside, men kunne ikke finde folk på min alder med problemet. Synes også det er lidt atypisk især for min aldersgruppe. Der burde man sgu ikke have præstationsangst.

Hvad gør jeg? Mvh Martin
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan ikke få stivert?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Martin

Jo der er skam rigtig mange drenge og piger, der har præstationsangst, og som er bange for om de kan finde ud af det. Og især i starten! Med erfaringen og fortroligheden med partneren, så overvinder de fleste deres frygt for ikke at være gode nok. Så tag det helt roligt, lad være med at presse din pik, som du jo har lagt mærke til bestemmer den selv, hvornår den vil stå. Og måske vil det hjælpe, hvis pigen giver den en hjælpende hånd. Husk at tænke på det som en leg og ikke som et eksamensprojekt. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER"