Alt for meget hår

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG HÅR
Besvar
Gæst

Alt for meget hår

Indlæg af Gæst »

Hej

er en dreng som er 17 år. jeg har læst rigtigt mange indlæg her inde og jeg synes at det er nogle gode svar du kommer med. jeg læste også at mange var triste over deres største og det var jeg også men ikke mere da jeg har læst mig frem til at den er mere end normal.

Når frem til mit andet problem. Mange her inde siger de har for lidt hår. men jeg har ALT og jeg mener alt for meget hår. det er ikke på kroppen men ved min penis. den er helt dækket til og jeg har også fået hår på min penis. det er hele vejen op af sidderne og nedeunder den. jeg har barberet den mange gange. men nu er er kommet nogle bittesmå knopper under min penis og hårene vælter seriøst ud hvis du forstår.

Er der ikke et eller andet jeg kan gøre for at der ikke kommer alle de hår min penis..

hjælp hjælp..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Alt for meget hår

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Ja vi er mange mænd og drenge, der får hår langt op ad skaftet på pikken / penis, og hvis man samtidig er mørkhåret, så er det mere synlige. Det er normalt ikke noget problem, men når moden skifter - nu er mange jo glatbarberet, ja så kræver det lidt mere arbejde med barbering.

Du kan ikke gøre andet end at klippe dit hår og barbere det væk, som du ikke vil have, det er det, vi andre gør :1:.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG HÅR"