Behåring

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG HÅR
Besvar
Jens

Behåring

Indlæg af Jens »

Hey Peter.

Jeg er en dreng på 16 år der mildt sagt har en del hår over hele kroppen. Jeg har nu i længere tid benyttet din side med stor tilfredshed, dog uden på noget tidspunkt at støde på det simple spørgsmål, som jeg stiller mig selv.
Jeg har ikke noget problem med at have mange hår på kroppen, men har min udkårne pige mon det? Er det ikke efterhånden ved at være ret mainstream at barbere sin pik og sine løg, eller er det mig der er galt på den?
Jeg vil nødigt i gang med alt for meget postyr i form af barbering m.m., men vil heller ikke virke ulækker, når jeg har mange, lange hår på hele pikken, op af skaftet og over det hele under den og ved røven.
Hvad er det mest normale og hvad bør jeg gøre? Jeg har hørt at ens hår vokser mere hvis man begynder at barbere sig - det ville jo heller ikke være særlig optimalt. :D

Sorry... Per*
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Behåring

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jens

Nu er jeg selv lidt oppe i årene, så jeg ved faktisk ikke, hvad der er moden blandt helt unge, men samtidig er jeg aldrig selv løbet efter, hvad der var det moderne, men jeg har i stedet gjort det, jeg synes var dejligt for mig. Det kunne du jo også gøre, gøre hvad der er bedst for dig. Hvis du så møder en pige/kæreste, der synes det kunne være sjovere, hvis du barberer dig, ja så kan du jo bare gøre det til den tid, hvis du har lyst til det.

Hår vokser ikke mere som følge af barbering, det er en gammel skrøne.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG HÅR"