Vigende hårgrænse

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG HÅR
Besvar
Ralle

Vigende hårgrænse

Indlæg af Ralle »

Hej Per
Jeg er en dreng, og jeg har nogle problemer med min hårvækst på toppen af bumsen. Jeg har i en alder af 17, tindinger der ikke kan skjules med hverken hente hår eller hvad man nu skulle finde på :D Jeg har en vaskeægte McDonalds frisure, og i min alder er man jo selvfølgelig træt af det, da man misunder sig grøn, over de andres lange, tykke og perfekte hår. Så kommer jeg med min kæmpe pande og blænder alle hvis solen skinder på mit front fjæs. Jeg er ved at være rigtigt godt træt af det hele, nok pga. af de forbandede gener. Pigerne vil jo have dem med afro hår og vildt rodet hår, og så sidder man tilbage og spytter i sin øl og venter på man får nok af at betragte Danny Zuko og Sally Olsson fyrer den af på dansegulvet. Jeg er ved at være rigtigt godt led og ked af det hele, da jeg ej heller er den skarpeste kniv i skuffen, og har snart kun min muskulatur som jeg kan være stolt af.

Jeg vil spørge om det er muligt at stoppe ældningen af ens hårrødder på den ene eller anden måde? For altså jeg kan vel leve med det hår jeg har nu, men altså jeg ligner jo snart Gene Hackmann , og det er vel ikke det pigerne går efter hos en 17 årig?

MVH. Ralle
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Vigende hårgrænse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ralle

Jeg tror nu ikke der er meget, du kan gøre for at styre generne, du må tage bestik af, hvordan mændene i din familie ser ud.

Jeg troede ellers det er blevet mode med skaldede isser idag?

Billede
Klik på billedet for at se det større

Du kan jo altid snakke med din læge om det, men noget husråd har jeg ikke.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG HÅR"