Ekstrem hårvækst

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG HÅR
Besvar
anonymdreng

Ekstrem hårvækst

Indlæg af anonymdreng »

Hej, jeg er en dreng på 17 år som lider af ekstremt hårvækst over det hele på nær ryggen. Dette ekstrem hårvækst er dvs. sket gennem arv fra min far.

Dog hader jeg at jeg har denne ekstreme hårvækst og har gjort at jeg altid har glemt mig i lange bukser og tøjer hele mit liv hvilket jeg synes er træls fordi jeg gerne vil havde kort bukser / tøjer på og være sammen med vennerne, jeg føler dog ikke at jeg kan tage det på fordi folk kigger meget og dømmer meget på ens udseende, (nu ved jeg godt man ikke kun skal gå efter udseende men jeg hader at havde alt det hår fordi det kun har været i vejen hele mit liv.)

Findes der måder som jeg kan benytte for at slippe væk med mit hår på bl.a. arme, ben, bryst og balderne for altid?

Jeg synes det er en sten som ligger i vejen for mig som gør at jeg ikke kan skabe gode venskaber eller få en kæreste fordi jeg er bange for hvordan person vil svare på at jeg har alt det her "hår"

Altså jeg har meget hår i ansigtet, bl.a. øjenbryn, skæg og ellers er der over og under arme, lår og ben, balder, hår på håndhed, hele maven (i mere eller mindre grad) og det er jeg bare rigtig rigtig træt af fordi jeg synes det er en brok som er i vejen for mit liv.

Hjælp mig :( findes der måder jeg kan få det fjernet permanent og anonymt? og for den skyld gerne gratis, fordi som sagt føler jeg det skaber en masse psykiske problemer for mig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ekstrem hårvækst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej anonymdreng

Det ser ud til, at man nu kan fjerne hår, man ikke ønsker, permanent, hvorvidt der kan gives offentligt tilskud til at få dem fjernet, ved jeg ikke, det må du snakke med din læge om.

Der findes flere klinikker, der foretager fjerningen, men personligt ville jeg vælge en læge f.eks. Nygart Privathospital.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
anonymdreng

Indlæg af anonymdreng »

Hej Per.

Jeg vil lige spørge om du kender nogle former for at fjerne hår med en såkaldt creme?

Da jeg nemlig skal noget om to uger og da jeg ikke lige vil i behandling nu og her så vil det være dejligt at kunne få det væk bare lige nu.

Men hvor / hvad skal jeg købe som dreng? Hvor lang tid holder det? Hvor meget skal jeg købe?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Ekstrem hårvækst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej anonymdreng

Jeg har ikke den store forstand på hårfjerningsmidler, men jeg ville ikke bruge det på større flader af kroppen. Hvis du vil bruge det, så kan du jo snakke med personalet i en Matas eller hos en frisør.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG HÅR"