Hans fantasier

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FANTASIER
Besvar
Gæst

Hans fantasier

Indlæg af Gæst »

Hej jeg er en pige på atten år, og har kommet sammen med min kæreste på atten, i snart to år.

jeg skriver fordi at min kæreste og jeg har talt om hans fantasier (også mine) Jeg skulle virkelig hive alt ud af ham lidt efter lidt, gav ham nærmest "ros" for at han fortalte om sine fantasier, så det endte med at han efter at have sagt nej til noget jeg spurgte ham om så sagde han at det havde han fantaseret om, fordi han stolede på at jeg ikke blev sur eller frastødte ham.

Men det jeg fik ud af ham var at han fantaserede om at tage en anden pige bagfra imens at jeg giver ham blowjob i virkeligheden, og at han fantaserede at han skiftede mellem at få blow af mig og tage en anden bagfra. et andet eksempel som chokerede mig var at mens han har givet mig oralsex så har han fantaseret at han lå ovenpå en pige og havde sex med hende samtidig slikkede mig, altså jeg er med i hans fantasi.

han er også fantaseret om at han boller en anden imens jeg ligger og onanere til dem ved siden af. så kort sagt er der ikke meget han ikke har "prøvet" med andre piger i hans fantasi, og i mine øjne virker det som om jeg bliver den mindst vigtige i hans fantasi, hvis jeg tænker på den fantasi med at jeg giver blow mens han skifter mellem det og at tage en anden bagfra, og jeg ved hvor meget han tænder på at tage en bagfra. hver gang han viol have sex så starter han med at prøve at tage mig bagfra, han forstår ikke at det ikke kun handler om ham. Jeg fortalte ham mine fantasier efter han fortalte sine og jeg fortalte om at en anden der gav ham blow mens han gav mig oralsex, og en anden fantasi hvor han tog en anden pige bagfra mens hun gav mig oralsex, (jeg er ikke bi skal det lige siges) den sidste fantasi hvor min kæreste tager mig bagfra og jeg giver en anden blow.

Jeg ved godt at jeg har haft fantasier om han var sammen med en anden kvinde imens han havde sex med mig, og at jeg derfor måske ikke har noget at være stødt over ved hans fantasier, men forskellen er i mine øjne at i min fantasi der er han centrum, og det virker omvendt i hans fantasier, og han fantasere om det imens han har sex med mig, jeg fantasere om det når jeg onanere. Jeg kan ikke forstå hvorfor han fantasere om at være sammen med en anden når han slikker mig, eller jeg giver ham et blow, eller når han tager mig bagfra, han har også fantaseret om piger mens han onanere hvor jeg slet ikke er med i fantasien. Jeg er så ked af det, vil gerne have en bedre forståelse for hvorfor han er sådan, hvis ikke jeg får det er jeg bange for at jeg går fra ham :(

håber du kan hjælpe, på forhånd tak.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hans fantasier

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Ikke sjældent siges det: Kan du ikke tåle svaret, så lad være med at spørge! Og det gælder jo osse i dit tilfælde. For det første tror jeg, at det er meget almindeligt, at mennesker i seksuelle situationer kan fantasere om andre, så det er næppe noget usædvanligt for din kæreste. For det andet kunne man jo godt vende dit spørgsmål lidt om: "Hvorfor i alverden sætter du ikke dig selv i centrum?"

Endelig så synes jeg slet ikke, at man kan tillade sig at ville kontrollere andre menneskers fantasier eller drømme, hvis man vil høre dem, så gør det ud fra en positiv nysgerrighed - ikke en fordømmende kontrolleren.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Mange tak for dit svar. Jeg ville heller ikke kontrollere min kærestes tanker, men ville i stedet have en forståelse for det og ville vide om det virker som om at han ikke har nok i mig, eller om det er fordi at der er noget som han mener at han mangler og ikke får af mig.

Jeg forstår at det er normalt at fantasere om andre, men om det så i virkeligheden er ham der ikke hved hvad han vil have kan jeg undre mig over, når han kommer til at tænke på andre han har været seksuelt sammen med.

Og det undrer jeg mig over fordi, at han gerne vil binde sig så hurtigt til mig - taler både om børn og blive gift. Det skal så siges at vi begyndte at komme sammen efter to eller tre dage vi mødtes og jeg havde en lejlighed så vi flyttede allerede der nærmest sammen.

Han hænger op ad mig og er klistrende, følger næsten efter mig hele tiden.
Kan det være at han har bundet sig for hurtigt til noget han ikke vil undvære men alligevel ikke er færdig med at prøve forskellige ting, piger eller andet af?

Håber jeg skriver lettere læseligt denne her gang.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hans fantasier

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Jeg tror snarere, det handler om, at intet enkelt menneske rummer alt det, som vi ønsker os, fantaserer om, drømmer om. Mennesket er i virkeligheden meget dårligt skabt til monogami. Derfor tyr vi osse til fantasier.

Jeg tror ikke, at hans fantasier har noget at gøre med, at han samtidig gerne vil dig. Det kan sagtens fungere helt adskilt, uden at det er et udtryk for noget som helst.

Nydeligt skrevet :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FANTASIER"