Er det normalt?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FANTASIER
Besvar
Den lidt unormale

Er det normalt?

Indlæg af Den lidt unormale »

Hej Per

Jeg en pige på 17 år som har haft sex fantasier siden jeg var 13-14 år men aldrig turde udleve dem. Jeg har været sammen med min nuværende kæreste i snart et halvt år og elsker virkelig meget og har faktisk kun haft sex med ham. Vi har snakket lidt om vores sex fantasier, men hans er meget mere 'normale' end mine. Han kunne godt tænke sig at tage mig på bagsædet af en bil, hvilket jeg også kunne det bare lige det med at jeg fryser utrolig hurtig og synes det lidt pinligt hvis vi bliver opdaget af nogen. Jeg har dog bl.a. disse fantasier:

- Blive taget op af en kølerhjelm
- På en eng med halvhøjt græs og vilde blomster
- På stranden om aften ved solnedgang
- I en skov lige efter det har regnet, men solen skinner imens vi gør det
- I det friskhøstet hø
- I en traktor
- I en stald
- Og under den åbne klare stjernehimmel

Det er bare nogle af dem men er det normalt?
Det skal lige siges at jeg er meget naturglad og elsker landlivet, har endda været så heldig at få mig en landmand som kæreste ;)

Håber du kan hjælpe mig lidt

Hilsen
Den lidt unormale
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er det normalt?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den lidt unormale

Nu tror jeg ikke, at Danmarks Statistik har lavet nogen undersøgelser om menneskers seksuelle fantasier, så hvorvidt dine fantasier er normale = hvad folk flest gør - det er ikke til at sige.

Til gengæld synes jeg, at dine fantasier er meget poetiske [somfugl2] [sol2] [myre] [bi1] :1:.

Tillykke med landmanden.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Den lidt unormale

Poetiske?

Indlæg af Den lidt unormale »

Okay tak så må vi jo se om de laver en statestik på et tidspunkt hehe ;)

Poetiske ved jeg ikke om de er, men de passer meget godt til hvordan jeg er, da jeg er en ret drenget pige som elsker bl.a biler men som skrevet før også elsker livet i naturen og på landet. Det kan godt være de er lidt poetiske men jeg skriver så også digte så det kan måske komme lidt der fra ;)

Og jo tak med min landmand ;)

Hilsen
Den lidt unormale
Besvar

Tilbage til "FANTASIER"