Seksualitet...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG PSYKEN
Besvar
anoonym

Seksualitet...

Indlæg af anoonym »

Hej,

jeg er en kvinde på 25 år og har været meget uheldig i mit kærlighedsliv. Da jeg var 16 blev jeg meget forelsket i en veninde. Det var ikke gengældt, men det betød at jeg sprang ud som lesbisk. Jeg har siden haft et par korte kæresteforhold med piger, men det blev aldrig til noget seriøst. De seneste stykke tid har jeg også været sammen med nogle enkelte fyre, men også det lykkes ikke, da jeg simpelthen ikke får følelserne for dem. Op igennem min opvækst og nu har næste alle mine venner gang i et sprudlende sex & kærlighedsliv, og nu også efterhånden et familieliv. Mens jeg aldrig har haft et seriøst kærlighedsforhold. Jeg tænker et eller andet sted, at det ikke er helt normalt og er efterhånden ved at forberede mig på at skulle foreblive evig single. Det skal også lige siges at jeg har haft det svært psykisk i mange år og det er måske derfor jeg ikke kan få det til at lykkes. Det er kommet så vidt at jeg er begyndt at betvivle min seksualitet meget. Jeg er ganske enkelt forvirret!

Mvh den forvirrede :?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Seksualitet...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den forvirrede

Nu er 25 år jo meget tidligt at give op på :1:, så mon ikke du skulle se at få kigget lidt mere på din opvækst og de perioder, hvor du har haft det psykisk svært? Måske skulle du overveje at få dig en snak med en professionel sexologisk orienteret psykoterapeut.
:idea: Inden du evt. vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Med hensyn til din seksualitet, så kunne det jo tænkes, at du som de fleste af os andre mennesker er multiseksuel?
:idea: PSYKE & SEX om Multiseksualitet

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG PSYKEN"