Kan blive ved i en evighed

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORGASME
Besvar
Jyden

Kan blive ved i en evighed

Indlæg af Jyden »

Hej Per

Jeg har en ung mand på 21 år. Mit problem er, at jeg kan dyrke sex i en uendelig tid uden at komme. Det er jo noget af et problem, når det jo lige som er le grand finale og kunne skyde kanonen af. Det har været galt lige fra starten, sidste år da jeg havde min debut med min daværende kæreste. Det var mig ikke teknisk muligt at komme, det frustrerede både hende og mig. Hvilket var en af grundene til, at vi gik fra hinanden. Men jeg følte heller ikke at ophidselsen buldrede igennem kroppen med hende.

Jeg ved ikke, om det har indflydelse på det, men jeg har da i mine yngre dage måske spillet lidt for ofte på kød fløjten. Men det er ikke noget problem for mig at komme, hvis jeg tager en spiller. Har prøvet at lave de samme bevægelser, som man har i nogle stillinger og kæde tempoet sammen med, så kan det næsten lade sig gøre at komme, men det tager let et kvarter. Det er også grunden til, at jeg ikke har turdet gå ud og finde mig en ny kæreste, for hun skal ikke lide under det samme som den sidste.

Men kan det også være en mulighed, at det simpelthen har være mangel på ophidselse som har gjort det?

Håber du kan hjælpe mig, for det er et problem, der går noget på psyken.

Men Venlig Hilsen

Jyden
Jyden

Indlæg af Jyden »

Hej Per.
Det er helt ok du har flyttet emnet det passer jo meget bedre ind her. Jeg har læst nogle af de andre, og har tænkt lidt over dem. Men har du nogle ideer eller fif til hvordan jeg kan nedbryde den psykiske barriere.

Med Venlig Hilsen
René
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan blive ved i en evighed

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej René

Der kan være flere grunde til at du ikke kom med din kæreste.
At du ikke følte dig nok seksuelt stimuleret af hende kan jo være èn grund.
Manglende erfaring kan være en anden grund.
At hun ikke strammede nok om dig kunne være en tredje grund - eller var for våd eller for tør.
At du havde præstationsangst kunne være en fjerde grund.
At du i grunden ikke tør komme tæt på en kvinde, kunne være en femte grund.
Osv.

Hvad der var årsagen ved jeg ikke.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX http://www.psykeogsex.dk om Orgasme mangler (M) og om Sædafgang mangler.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ham der ved...

Sædafgang

Indlæg af Ham der ved... »

Her er et godt råd!! Lad være at spille pik i en uge, for så har du noget der SKAL ud. Pikhovedet bliver mindre følsomt af pikspilleri, og så skal der mere til ved sex. At kæresten tror at der er noget galt med hende er uacceptabelt!!! Ofte er der en grænse der skal overskrides, aftal at når i har sex så skal du spille den af og trænge op i hende lige inden du kommer. Og træng op i hende tidligere og tidligere hver gang. Når du først er kommet oppe hende 1 gang, er det ikke så svært næste gang!!!!
René

Indlæg af René »

Hej Per og hr. ham der ved.
Tak for rådende. Jeg kan sige at jeg ikke er bange for kvinder over hovedet, men når det gælder erfaring ja så er mit kendskab lidt begrænset. Det kan godt ske at det bare er at komme ud over stepperne. Det med at hun ikke strammer nk er fuldstændig rigtig for detvar næsten ikke til at mærke at der skete noget.

Jeg håber ikke at det fremstod som om jeg er en der river i rotten konstant, for det er lang fra tilfældet. Jeg rejser en del og deler altid værelse med en. Så der sys jeg over hovedet ikke man tillade sig at tage en spiller nogen steder alene. Så har ingen problemer med at ladde være i en over uge.

Me tak for rådene så må man jo bare i gang god weekend.

Med venlig hilsen
René
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORGASME"