Problemer med orgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORGASME
Besvar
Gæst

Problemer med orgasme

Indlæg af Gæst »

Hejsa !

Jeg er en 32 årig mand der for 3 uger siden, efter 15 måneder som single, har mødt en dejlig kæreste. Hun er utrolig dejlig og vi har interessant sex sammen.

Men problemet er bare, at jeg ikke kan komme hver gang, hvilket hun er meget irriteret over, da hun tror dette er hendes skyld, hvilket jeg ikke synes det er. Jeg har før kunnet komme flere gange om dagen, så hvorfor jeg ikke kan denne gang er mig en gåde.

Jeg kan ikke finde ud af, om det er fordi vi er så forskellige rent seksuelt. Hun kan lide det lige på og hårdt, og jeg er nok mere til det med at tage mig god tid.

Jeg føler mig virkelig hjælpesløs, da jeg holder meget af hende, og ikke vil miste hende. Er det mig det er galt med ?

- Erronis.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Problemer med orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Erronis

Jeg gætter på, at det er fordi du føler, at du skal præstere noget sex på en anden måde end den, der egentlig lige er dig. Det hjælper så ikke, at hun så ovenikøbet bliver irriteret når du ikke kommer. Kan du ikke få hende til at slappe lidt af?

Og nej, det er ikke noget galt med dig!! Alle mænd oplever fra tid til anden ikke at kunne komme, og det gør mange kvinder i øvrigt osse. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORGASME"