Min kæreste kan ikke komme oppe i mig

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORGASME
Besvar
lone

Min kæreste kan ikke komme oppe i mig

Indlæg af lone »

Hej Per.
Håber du kan komme med et godt råd.
Min kæreste og jeg har et dejligt i hverdagen, vi er trygge ved hinanden og accepterer hinanden sexualitet.
Problemet er, at han ikke er i stand til at få udløsning oppe i mig, men skal altid, trække sig ud og hjælpe til selv.
Vi mangler begge at kunne "prøve" at afslutte vores sexseancer på denne måde.
Vi har snakket meget om hvad der ligger til grund, det er åbenbart ikke mig - eller pga slap bækkenbund den er tip top, og han nyder det da også, men der bliver ligesom lukket af siger han.

Jeg mener det er fordi han før mig har levet lang tid som ungkarl og derfor har onaneret meget, og derfor er blevet vant til denne form.
Vi onanere da begge to stadigvæk også til film hver for sig og sammen.

Jeg mener vi skal stoppe en mdr. tid med alt der hedder onanerer og i det hele taget udløsning fra hans side, til hans krop vænner sig til anden form for nydelse.

Han siger det ikke kan have noget med det at gøre??

Har du et råd, hvad kan vi gøre? og hvad mener du
mvh lone
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kæreste kan ikke komme oppe i mig

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lone

Jeg har adskillige gange hørt om det problem for mænd, der længe ikke har haft en partner, men hvad der kommer først ægget eller hønen er svært at sige.

Billede

Eller sagt må en anden måde: er det fordi han har været alene længe, at han har svært ved at komme, eller er det omvendt sådan, at han har været alene længe, fordi han har svært ved at være tæt på og komme?

I kunne prøve med en pause og se om det hjælper, det kan næppe skade.
Hvad tror han selv, at årsagen er?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORGASME"