Mandlig orgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORGASME
Besvar
Poul

Mandlig orgasme

Indlæg af Poul »

Hej, jeg har læst at det er muligt for mænd at få orgasme uden at komme, og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan dette kan lade sig gøre?

På forhånd tak!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mandlig orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Poul

Det kunne jeg osse godt :D. Du har sikkert læst om tantriske øvelser.
Du kan f.eks. læse denne engelske artikel om HOW TO GIVE HER MORE THAN SHE CAN HANDLE: Simple Techniques for Mastering Ejaculation og se om der er noget at hente.

Man kan så overveje om det er fornuftigt ikke at komme, når nyere forskning synes at påvise at mange sædafgange minimere risikoen for at få prostatacancer. Masturbating may protect against prostate cancer, New Scientist

Læs mere i PSYKE & SEX om Tantra & sex.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 31. jul 2006 06:31, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Trika

Mandlig orgasme 2

Indlæg af Trika »

Hej Poul.

Når mig og min kæreste dyrker sex, "holder han det tilbage", fordi han kommer efter ik særlig lang tid. En dag nåede jeg lige at sige han skule holde det tilbage, men han nåede at få sædafgang. Han fik bare ikke selve orgasmen.
Jeg ved selvf. ik om det er noget man kan bruge igen og igen, måske mere skal man være heldig.
Det var bare en tanke, at du lige kunne få det af vide.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mandlig orgasme 2

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Trika

Her beskriver du den omvendte situation af den Poul søger viden om, nemlig sædafgang uden orgasme, hvilket faktisk ikke sjældent sker for mænd, der kommer for hurtigt. Det Poul efterlyser er orgasme uden sædafgang. En tantrisk teknik der skulle kunne give større nydelse og bevare energien.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
deaf_digit
Tilmeldt bruger
Indlæg: 5
Tilmeldt: 16. jun 2006 23:26

Indlæg af deaf_digit »

Hej alle

Lyt til Per han har ret hehe.
Det Poul søger viden om er noget som tantra-dyrkere kalder "dry orgasms" - populært - ganske enkelt fordi det er en orgasme uden "det våde". Det du skal lære er at beherske teknikken "RAMPER", som i bund og grund går ud på at overføre sexuel energi fra penis og, nå ja, hjernen - til nogle punkter på kroppen, som er specielt overfølesomme for disse energier, nemlig de såkaldte chakras. Det gør du gennem nogle simple øvelser. Jeg vil absolut foreslå dig at læse bogen "The ultimate ecstatic guide to premature ejaculation", for handler om 1. at lære at holde længere ved at 2. føle mere (få orgasme) uden at "sprøjte" hehe.. ganske enkelt. Det er en fantastisk bog (og det virker! ;)
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORGASME"