Ingen udløsning ved håndjob eller blowjob

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORGASME
Besvar
fugeteknikeren

Ingen udløsning ved håndjob eller blowjob

Indlæg af fugeteknikeren »

Hej Psyke og Sex Debat.

Jeg er 33 år og har endelig fundet den eneste ene. Jeg har det problem at jeg ikke kommer ved håndjob/blowjob. Det er intet prolem at få orgasme ved samleje i alskens stillinger, ej heller ved Onani. Det er ikke et nyt problem. Faktisk har jeg aldrig fået orgasme når en kvinde har spillet den af eller giver mig en guffer, men nu har jeg fået mig en moden kvinde som virkelig ved hvad det handler om. Ofte ligger jeg i næsten 20 minutter og SÅ tæt på udløsning men må til sidst hver gang ordne det selv. Jeg har en drøm om at komme i munden på min kæreste og blive tømt, og hun har også sagt det er helt okay jeg kommer i munden på hende.. Alligevel er det endnu ikke lykkedes.. Vi har prøvet hjælp fra sexlegetøj og det er også fantastisk men jeg mangler det sidste stykke. Jeg har aldrig tidligere nydt sex med nogen SÅ meget som med min nuværende kæreste, og da vi nu har været sammen i et år og haft sex jævnligt (flere gange om ugen) synes jeg at jeg må søge råd her.

Jeg har før min kæreste, efter en singletid på ca. 2 år øvet mig i at skyde langt når jeg kommer ved onani, og det kræver nogle gode muskler i mellemgulvet. Jeg mener dog ikke selv det kan være grund til problemet, da dette blot burde givet fuld kontrol over min udløsning.

Please hjælp mig!
Fugeteknikeren
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ingen udløsning ved håndjob eller blowjob

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej fugeteknikeren

Det er nu ikke så meget jeg kan hjælpe med. Vi er nogen mænd, der har det noget sværere med netop de lege, end andre mænd har, og der er ikke andet for end at prøve sig frem. Evt. kunne du jo undlade sex i en længere periode, så du kan opbygge et større behov. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORGASME"