Endnu en som har problemer med at komme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORGASME
Besvar
Ham_den_hemmelige
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26. aug 2012 14:35

Endnu en som har problemer med at komme

Indlæg af Ham_den_hemmelige »

Jeg kommer ikke under sex, har stået på ja mere eller mindre altid. Det gør ingen forskel om det er kærester eller en en gangs ting eller noget mere fast. Jeg er nu 22 og havde min seksuel debut da jeg var 16/17 år.
Da jeg har en større pik end normen havde jeg en vanskelig debut og svært ved at finde passende kondomer. Kondomerne er nu på plads har fundet nogle der næsten passer 100%. Så de er ikke et problem mere hvilket jo er super.

Når jeg har sex, kan det let komme til at vare over 1-2 timer hvis ikke mere før jeg løber tør for energi, og stadig ikke er kommet, og her snakker vi forskellige stillinger, blow jobs, ja så går jeg har prøvet bare at spille den af og hende klar til at sluge, men uden held.

Jeg har ingen problemer med rejsning, ej heller med udløsning ved onani når jeg er alene, har ej heller vandladnings problemer i hverdagen som jeg kan se er et ofte stillet spørgsmål dette sammenhæng.

Har en gang under sex, præsteret at komme det var med en kæreste for ca 2 år siden, dog uden kondom hun var på pillen og kunne ikke lide kondomer, men ellers har jeg altid brugt kondomer.

Havde besøg af en eks-kæreste faktisk hende som tog min mødom og håbet på, hun kunne sætte fut i noget som måske ville gøre jeg ville sprøjte løs, men ak nej heller ingen hjælp. Har haft under 10 partner jeg har haft sex med, og 4 af dem er eks-kærester.

Til at starte med er der jo lidt en hver mands drøm at kunne have sex i flere timer, men nu er det blevet til et problem, for går ikke kun mig på men faktisk også den som jeg nu en gang er sammen med, min eks fortalte faktisk hun blev lidt skuffet over det, da hun følte der manglede et eller anden form for "belønning" (hendes ord valg).

Føler lidt mit problem her holder mig tilbage for at finde en ny kæreste.

Håber du har et godt råd, eller kan hjælpe på anden måde.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Endnu en som har problemer med at komme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ham_den_hemmelige

Når du har nemt ved at komme ved onani, men svært ved at komme ved sex med en partner, så kunne noget tyde på, at det i nogen grad handler om en præstationshæmning. Det, at du har - hvad er forståeligt - for meget fokus på at komme, betyder, at du får svært ved at komme. Man kan sige, at jo mere du tænker på, at du vil komme, jo sværere bliver det at komme. Og en partners ønske om "belønning" fremmer ikke lige frem den indre ro hos dig.

Hvad er forskelligt fra din onani og så sex med partner? Hvad var forskelligt fra den gang, da du kom med en partner og så de andre partnere - bortset fra det manglende kondom? Og vi skal ikke se bort fra, at et for stramt kondom nemt kan nedsætte følsomheden.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ham_den_hemmelige
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26. aug 2012 14:35

Re: Endnu en som har problemer med at komme

Indlæg af Ham_den_hemmelige »

har, ikke selv et stort fokus på at komme, og slet ikke under sex. det kommer typisk efter, vi stopper, eller kort inden, og kan muligvis være en an grundene til vi stoppe, da hun er færdig og jeg ikke har mere i mig.

nu kan jeg stadig tælle mine sex partnere på 2 hænder, og har kun været seksuelt aktiv siden jeg var 16. og der har ofte været lange perioder mellem dem, og med længe mener jeg ½-1 år, +/-.

forskellen fra min onani til sex, er jo primært jeg er alene? men tænker du mere i hvad jeg ser på og tænker på?, i det kan jeg svare kan være alt fra enlig kvinde der leger med sig selv til, 2-4 piger sammen, til over i det mere kinky som kan indeholde: BD/SM, latex og hvad der ellers er i det såkaldte "sorte univers". men det kommer meget an på hvad humør jeg er i og hvad jeg føler for den dag.

kondom fik jeg styr på ret tidligt, at jeg ikke kunne bruge de alm, er faktisk oppe i nogle der er 60mm i diameter mærket hedder My size. og de ser ud til at virke og passe meget godt. er dog ikke helt vant til kondomer endnu da jeg jo desværre har sex som kan være i nærheden af regelmæssigt.

forskellen på partnerene har været stor: eks kæreste, one-night stand, et par forsøg i swingerklub, både med og uden aftale på forhånd, og ja en ny (eks)kæreste de har så alle været med kondom.

er det muligt jeg bare skal finde en kvinde og så bare kneppe løs til den er der, eller hvordan kunne det tænkes at løses?

vendte den med min læge da jeg var der oppe grundet noget andet, men han mente det faktisk kunne have noget at gøre med at jeg har haft en meget stresset periode, her til tænker jeg bare, så skulle jeg have haft en meget stresset periode siden jeg var 16?...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Endnu en som har problemer med at komme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ham_den_hemmelige

Når du skriver: "er det muligt jeg bare skal finde en kvinde og så bare kneppe løs til den er der", så fremgår det ret tydeligt, at det er blevet et projekt for dig at komme med en kvinde. Det er blevet noget, som du skal kunne præstere, og her siger din pik/krop: Stop!

Du kunne måske spørge dig selv, når nu min pik/krop ikke vil, hvad siger den så i grunden Nej til?
Det handler nok mere om din psyke end om noget fysisk.

:23: Rodney Carrington: Dear Penis

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORGASME"