Smerter efter sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG SMERTER VED SEX
Besvar
J

Smerter efter sex

Indlæg af J »

Hej.

Jeg har været sammen med min kæreste i et halvt års tid, vi brugte kondom de første par måneder men efter hun skiftede til p piller er der sket det at vi efter har været sammen en gang kan hun ikke igen før ca. 24 timer senere. hun har ikke smerter under selve samlejet men mere efter eller hvis jeg rører ved hende efter. hvad kan grunden til hendes smerte være. jeg har haft masser andre kærester der har kunne gøre det flere gange om dagen uden smerter.

på forhånd tak

J
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Smerter efter sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej J

Det kan muligvis hænge sammen med p-pillerne og en evt. ændring i slimhinderne i skeden, evt. opblomstring af svamp. Sig, at hun skal lade sin læge kigge på sig.

Fortæl, hvad lægen fandt ud af.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Smerter efter sex

Indlæg af Gæst »

Hej igen :)

Min kæreste fik at vide af lægen at hun havde lidt eksem og evt en smule svamp omkring klitoris.
Hun gik i behandling og den er hun færdig med nu. Men ingen forandring er sket, og sidst vi gjorde det blødte hun en smule efterfølgende?
Kan det være et sår? Hun siger at det svier omkring klitoris og omkring indgangen ved hendes kønslæber?

Tak :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Smerter efter sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej J

Nogen piger/kvinder kan godt have lidt tynd hud, og hvis der går lidt hul i huden pga. bevægelserne, så kan der faktisk godt gå en del tid før end, at huden er stærk nok til at klare friktionen og bevægelserne. Kig efter om der ikke evt. er nogle små revner, det er der jo formodentligt, når hun bløder.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG SMERTER VED SEX"