Ondt efter sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG SMERTER VED SEX
Besvar
mig selv

Ondt efter sex

Indlæg af mig selv »

hey per,

mig og min kæreste havde sex for nyligt og det gik fint og alt det der, men næste dag sagde hun, hun havde ondt i begge lår og det føltes som om hun havde fået to store blå mærker på begge lår, og det gjorde ondt når jeg kom til at trykke hende på låret? hvad kan det mon skyldes.

og lige et xtra spørgesmål, som ikke handler om smerter efter sex, men om at da vi havde sex gjorde vi det uden kondom og det gjorde vi 5 gange men alle gangene kom jeg på hendes mave, så ville bare spørge om det er meget sikker på om hun bliver gravid eller ej :?: :?: :?: :?:

Mvh. mig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ondt efter sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej mig selv

Det skyldes såmen blot jeres gymnastiske udfoldelser og din vægt mod hendes lår. Hvis hun ikke har ret meget fedt på kroppen, så klemmer du sikkert hendes muskler.

Nej, det er bestemt en meget usikker form at dyrke sex på, og hvis hun ikke er blevet gravid, så gør det aldrig igen uden kondom fra starten.

:idea: Hvilken prævention er sikrest? (Netdoktor.dk)

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG SMERTER VED SEX"