Total UBRYDELIG pansermur-agtig!

Her kan PIGER komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM DRENGE
Besvar
Father Christmas

Total UBRYDELIG pansermur-agtig!

Indlæg af Father Christmas »

Kære Per. :1:

For en uge siden gjorde jeg det forbi med min nu x-kæreste.. :5: Vi har været gode venner i mange år. Han er en meget genert og indelukket dreng. Han er 15 og jeg er lige fyldt 16. Vi begyndte først at se hinanden som potientielle kærester for lidt over ½ år siden. Det gik så godt, og nogle FÅ gange fortalte han også, hvad han følte. Jeg tager gerne initiativet og er glad for min selvstændighed. Vi har begge vores interesser hver for sig, så det er ikke fordi vi bliver "kvalt" i det hele. [crazy] Tværtimod. Nogle gange i skolen kunne han bare gå forbi mig uden så meget som at se på mig! Vi snakkede ikke længere hver dag, og han kunne ikke være sammen med mig, hvis jeg spurgte (vi har kun været sammen én gang i de to måneder). [suk]

Jeg fortalte om mine egne følelser og så fortalte han måske også om sine. Jeg ville ikke presse ham. Jeg kender begge hans eks'er. Han er "dårlig" til det med følelser. Han sagde det engang selv til mig, at han var ked af han var så dårlig til det (jeg bekræftede at det var han da ikke). Hans eks'er siger at det er meget hårdt at komme sammen med ham. Han er simpelthen "for lidt", hvis man kan stille det så firkantet op. Jeg er af den type piger, der godt kan 'hænge ud med gutterne' uden at de føler, at de har en pige på 'slæb'. Med andre ord: jeg er lidt af en drengepige. [kasket]

Da jeg slog op med ham. Fortalte jeg hvorfor?? Jeg følte ikke, jeg kunne komme tæt på ham, og det var så underligt hårdt. Han er ikke min første kæreste, så jeg kan sige, at mine veninder måske har ret, når de siger at han er "for lidt" i forhold til andre... [suk3]

Nogle af mine venner siger, at han ikke har personlighed. Forstået på den måde, at han ikke har dybde. Den eneste følelse han viser andre, er vrede. :roll:

Ham, jeg og nogle af vores fælles venner skal snart holde noget hygge/sjov sammen. Vi aftalte det før jeg slog op...

De gange, hvor det var pigen der slog op med ham, har han ikke vist tegn på sorg. Jeg har aldrig set ham græde. Efter vores første kys, sagde han var ked af det, hvis han havde gjort noget dumt. Og at han bare ikke ville miste mig. Det skal siges, at når HAN siger sådan noget, så er det noget man lægger mærke til. For han er som sagt ikke typen, der deler følelser. Heller ikke med sine venner af hankøn. ;)

Jeg er bange for, at han slet ikke blev ked over jeg slog op. Det lyder lidt underligt. Jeg vil selvfølgelig ikke se ham ked, men jeg vil gerne bekræftes i, at jeg påvirkede ham! Så det ikke bare var noget, der alligevel ikke betød en sk*d. :5:

Han havde aldrig selv tænkt på at gøre det, og han syntes selv det gik godt. Han sagde ikke noget da jeg slog op. :(

Han sagde i starten af vores forhold, at han altid ville være min ven, også selvom det ikke ville gå at være kærester. Men han har ikke sagt et ORD til mig siden. Jeg vil gerne TÆT på ham..

Selvfølgelig forsøger jeg ikke med et forhold igen, men jeg vil virkelig gerne have et nært venskab med ham, hvor han også tør åbne sig. Den slags tager tid, men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte..

Tænk, hvis han er bare er fuldstændig LIGEGLAD med at jeg slog op.. :cry:

Mine venner siger, at han virkelig elsker (elskede?) mig. Men hvad ved de om det???

Det var rart at få ud, men det hjælper ikke helt vildt igen. Han er en dreng af få ord. Det er svært at komme tæt på ham, også fordi man ikke ved, hvordan det skal gøres, da han kan virke ligeglad med hele verden. Indelukket. Sådan har han altid været, siger de, som har været venner med ham siden ble-tiden. ;)

Pyh.. det blev godt nok langt.. Jeg håber ikke det blev trættende for dig at læse :)

Hvad skal jeg gøre?? Jeg er stadig dybt forelsket i ham, men jeg kan ikke være sammen med ham nu. Det er så "hårdt". Jeg tror ikke han tænker over det, selvom jeg har talt med ham om det. Jeg håber på at vi kan finde sammen igen engang i fremtiden, men ved at jeg ikke skal sætte næsen for højt op.

Så derfor lægger jeg det til side, og fokuserer på venskabet. Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal komme tæt på ham. Jeg kender endnu ikke nogen, hvor det er lykkes for dem. :P

Jeg elsker ham. Det er godt nok store ord, og jeg har nok endnu ikke en hel klar fornemmelse af deres betydning.

Men, men... Den her dreng er en, jeg har seriøse tanker om. Jeg mener, at jeg virkelig er klar på at kæmpe for et forhold. Om end et stærkt venskab. Kan vi ikke blive kærester igen, så må jeg acceptere og komme videre. Jeg vil ikke forvirre ham, så jeg lægger en stærk dæmper på min forelskelse. Som sagt, jeg satser også nu på venskabet. Det er mit mål, og så må jeg ellers bare se tiden an.

Jeg kan se, at jeg gentager mig selv og roder rundt i tingene, men mit mål føles ret klart: Komme ind på livet af ham, som ingen andre er.

Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal starte. Han siger ikke så meget og er ikke lige nem at få med "ud", hvis man er pige. (være sammen etc.)

Jeg håber virkelig du kan finde tid til at læse mit laange brev igennem og svare.. Det vil betyde meget for mig. [baret]

:arrow: han elsker sport og er god til det. Han kan være sjov, men bryder sig ikke om at være centrum for alle. Jeg kan jo læse i mit brev, at jeg på en måde får ham til at lyde kedelig. ;) hvilket han i mine øjne ikke er.. [suk1]
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Total UBRYDELIG pansermur-agtig!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sister Christmas :1:

Ud over at du er en pige af mange ord :1:, så er du osse en utålmodig pige :1:. Altså det er én uge siden du slog med ham! Må han lige have lov til at sunde sig på sin egen måde? At han ikke udtrykker sine følelser eller deler dem med andre behøver ikke at være det samme som, at han ikke har dybde! Men hvorfor er det egentlig altid dybde man søger, hvorfor ikke højde, bredde, overflade, krinkelkroge ? :1:

Lad nu lige tiden gå lidt og se, hvad der sker [julemand].

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OM DRENGE"