Forvirret

Her kan PIGER komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM DRENGE
Besvar
Nordjyden

Forvirret

Indlæg af Nordjyden »

Hej Per.

Tak for en god hjemmeside! Jeg var i tvivl om hvor jeg skulle lægge det her indlæg.

Jeg har kendt den her dreng i tre år nu. Vi går på samme skole, men ikke i samme klasse. Han blev hurtigt min bedste (drenge)ven og jeg hurtigt hans bedste veninde.

Jeg har haft nogle kærester, mens vi har været venner og han er også en jeg snakkede med om det. Nu har jeg fundet ud af, at han er forelsket i en pige og, at de næsten er kærester. Jeg snakker med ham om det og han siger, jeg nok skal få det at vide engang, hvem det er.

Jeg spørger om andre ved det, og det siger han nej til, men måske hendes venner. Den eneste begrundelse for at han ikke ville sige det var bare, ikke endnu.

Næste dag finder jeg ud af at flere af hendes venner ved det og at nogle af HANS venner også ved det.

Det føles altså lidt mærkeligt.. :?

Især fordi han har fortalt mig at jeg er den, han stoler mest på. Hvorfor vil han ikke sige til mig, hvem det er? Det er da underligt! ... :? :(

Håber på svar fra dig. :) Tak.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forvirret

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Nordjyden

Ja, det er jo lidt underligt med din drenge-ven, men han må jo have sin grund, og han vil jo nok afsløre det en dag, og hvis han gør det en dag, så fortæl det her, jeg begynder osse at blive nysgerrig :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
...

Måske det dig...

Indlæg af ... »

Hej

Jeg har selv været ude for noget af det samme med min bedste ven. Han fortalte mig at han var forelsket i en pige og lidt det samme som din ven siger til dig... Det viste sig at den "pige" han var forelsket i faktisk var mig og det kunne godt lyde for mig lidt som om at han MÅSKE var forelsket i dig men ikk tør sige det til dig ;) Men ved det ikke minder bare lidt om den situation jeg har stået i men jeg ved det jo ikke kender jo ikke din bedste ven ;).
Besvar

Tilbage til "PIGER OM DRENGE"