Onani

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ONANI
Besvar
Onani elsker

Onani

Indlæg af Onani elsker »

Hej jeg er en dreng som elsker at onanere.. har du nogle tips til hvad jeg kan gøre.. når det bliver lidt kedeligt med den højre hånd... jeg er 16 år og min penis er 16 cm lang... kan den godt blive længere..?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Onani

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Onani elsker

Det er vist et af de områder, hvor det er en god ide at træne sin fantasi - og du kan jo prøve at starte med at bruge venstre hånd :2:.

Længden er helt fin, og der kan måske godt komme et par cm. mere med årene, men så heller ikke meget mere, piger/kvinder skal jo osse gerne kunne lide den engang.

:idea: PSYKE & SEX om Drenge og deres pikke - peniser
:idea: PSYKE & SEX om Onani - mænd - drenge
:idea: PSYKE & SEX om Penis - Pikken - størrelse
:idea: PSYKE & SEX om Penismål - pikmål

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
OrangeÆble

hey=P

Indlæg af OrangeÆble »

jeg så dit spørgsmål og har et enkelt onanis tip.. tag et par forholdsvis stramme par boksershort/ lange underhyler på.. sørg for at din penis ligger opad din mave.. kør din hånd op og ned langs pikken.. din pik vil ikke kunne rejse sig fuldkommen fordi du har de stramme underbukser på.. det er MEGET behageligt og det kan tage op til 8min (min rekord) før du for udløsning.. ganske vist kan du ikke bruge dine underbukser længere.. men det er en god måde at komme af med sine gamle underhyler på. ;)
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ONANI"