Pinligt, forkert eller ganske normalt?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ONANI
Besvar
Simon

Pinligt, forkert eller ganske normalt?

Indlæg af Simon »

Hej Per.
Ja se så er det lige med at finde en passende start på sådan en mail her...
Jeg her et lille spørgsmål som jeg håber du kan være behjælpelig med. Ser du, jeg har et deltids job på et Hotel hvor jeg arbejder som assistent i køkken og som tjener, imens mit andet deltids job består af at passe børn, altså ligesom en barnepige. Jeg passer sjældent nogen jeg ikke kender, men det hænder da af og til.
Men nu for ik' at komme af sporet...
Jeg har i en del tid passet en bekendts nu 10 årige knægt og har gjort det siden han var 7 eller 8. Og han er en ganske normal, stille og rolig knægt, men her på det sidste har han opført sig lidt anderledes..
Det startede for en lille måned siden med at jeg skulle holde øje med ham en aften hans forældre skulle til noget julefrokost eller noget i den stil. Og jeg kører ham træt som jeg plejer, med at tage ham med ud på en længere gåtur hvor vi "leger" med at fægte med pinde og alt det der. Men vi kommer så hjem, og han fryser, så jeg tænder kaminen da den gir hurtigst varme. Og der går vel en 5-10 minutter hvor han sidder med et tæppe omkring sig på sofaen hvor efter han stiller sig foran kaminen alt imens jeg ser tv. Det undrer mig dog at han blir stående så længe, så jeg vender mig om og ser til min lettere forbavselse at han står med en hånd i bukserne. Min første tanke er "Nåh ja, klør det, så klør det." men han blir ved med at stå sådan alt imens han bevæger hånden...