Pinligt, forkert eller ganske normalt?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ONANI
Besvar
Simon

Pinligt, forkert eller ganske normalt?

Indlæg af Simon »

Hej Per.
Ja se så er det lige med at finde en passende start på sådan en mail her...
Jeg her et lille spørgsmål som jeg håber du kan være behjælpelig med. Ser du, jeg har et deltids job på et Hotel hvor jeg arbejder som assistent i køkken og som tjener, imens mit andet deltids job består af at passe børn, altså ligesom en barnepige. Jeg passer sjældent nogen jeg ikke kender, men det hænder da af og til.
Men nu for ik' at komme af sporet...
Jeg har i en del tid passet en bekendts nu 10 årige knægt og har gjort det siden han var 7 eller 8. Og han er en ganske normal, stille og rolig knægt, men her på det sidste har han opført sig lidt anderledes..
Det startede for en lille måned siden med at jeg skulle holde øje med ham en aften hans forældre skulle til noget julefrokost eller noget i den stil. Og jeg kører ham træt som jeg plejer, med at tage ham med ud på en længere gåtur hvor vi "leger" med at fægte med pinde og alt det der. Men vi kommer så hjem, og han fryser, så jeg tænder kaminen da den gir hurtigst varme. Og der går vel en 5-10 minutter hvor han sidder med et tæppe omkring sig på sofaen hvor efter han stiller sig foran kaminen alt imens jeg ser tv. Det undrer mig dog at han blir stående så længe, så jeg vender mig om og ser til min lettere forbavselse at han står med en hånd i bukserne. Min første tanke er "Nåh ja, klør det, så klør det." men han blir ved med at stå sådan alt imens han bevæger hånden...
Og det er jo så her problemet opstår, det er ikke så meget at han gør det, det kan jeg da kun være glad for, jeg ved da ganske udmærket at det er sundt og rart og alt det der, men jeg sad ligesom stadigvæk i en position hvor jeg ikke lige vidste hvad jeg skulle stille op, jeg kunne ikke rigtig bare gå min vej da kaminen står lige bag ved sofaen og jeg derfor skulle afbryde ham for at kunne gå, men jeg havde det på samme tid lidt ubehageligt ved at sidde der. Altså jeg har da også gjort det i samme rum som andre drenge, men det var ligesom noget andet da vi var på samme alder..
Men jeg reagerer på den nemmeste måde..
Jeg lader som ingenting og ser tv..
Se hvis det nu var blevet ved det, så kunne jeg vel have set imellem fingre med det men...
Her for nylig har jeg passet ham igen, denne gang oppe ved mig, da hans storebror skulle have "slumber party" uden forældre og helst gerne uden lillebror..
Men han blir læsset af ved mig omkring ved 16 tiden hvorefter hans mor og far kører til Hjarbæk for at stresse lidt af.. Endnu engang får jeg ham kørt træt, vi er i parken og går lidt rundt i byen og får så lidt at spise.
Da vi så kommer hjem til mig sætter jeg mig og ser lidt tv, imens han spiller lidt computer. Og inden vi får set os om er klokken mange og vi skal i seng. Nu er det så sådan, at jeg ikke har en gæsteseng da jeg kun er en fattig 20 årig ungkarl med 1 stol, 1 seng, 1 kniv og en gaffel sådan i grove træk, men jeg har en 1½ madras. Det har tidligere ikke været noget problem, vi har før delt luft madras hvis vi var i telt og han har da været på "besøg" tidligere, men den her gang gjorde han jo så noget jeg ikke kunne forholde mig til..
Endnu engang ligger han og bevæger hånden. Og jeg er jo så endnu engang placeret strategisk forkert efter som jeg ligger inderst. Men jeg reagerer endnu engang på den nemmeste måde og bare lader som om jeg sover..
Dagen efter er der så en lille men ganske tydelig plet på lagenet og han gør ikke det mindste for at skjule det..
Mine spørgsmål er nu til dig:

Er det her normalt?

Hvad skal jeg gøre ved det hvis det sker igen?

Er det noget jeg skal tale med ham om? Det er jo ikke ligefrem MIT barn.

Skal jeg tale med hans forældre om det?

Håber du kan være behjælpelig, og hvis du har gode råd så fyr endelig løs..

På forhånd tak.

Simon..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Pinligt, forkert eller ganske normalt?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Simon

Helt enkelt, ja så er det helt naturligt osse for børn at onanere, og nogen gange så prøver børn grænser af. Jeg ville som du blot ignorere det, og så ville jeg blot have gjort det, jeg nu engang skulle, selv om det havde afbrudt ham i hans aktivitet. Jeg synes ikke, at der er grund til at snakke med hans forældre, og hvis du synes det bliver for meget, så sig til drengen, at hvis han skal lege med sin tissemand, så skal han lige smutte ud på toilettet. Helt enkelt og udramatisk.

[warning] Og undlad at at lade dig friste. STRAFFELOVEN er ret klar på det her område. Jeg bemærker, at du osse har skrevet et andet indlæg, hvor du har en væsentlig anden alder - IP-adressen er i hvert fald den samme.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Simon

Hmm?

Indlæg af Simon »

Det var da ikke så lidt frækt.. :?
Jeg takker for dit svar, men at du ud fra mit spørgsmål kan konkludere at jeg vil have noget sexuelt kørende med knægten, det kan jeg simpelthen ikke få til at hænge sammen nogen steder.. :?:
Hvad det andet indlæg gælder, har du linket til det?
Jeg har 2 mindre brødre på hhv. 15 og 18 som begge har brugt computeren, det var ikke en mulighed at det kunne være en af dem?
Jeg vil helst ikke have så meget som en mistanke hængende over mig hvad et her angår hvis du forstår... :(
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hmm?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Simon

Der er ikke noget i dit spørgsmål, der får mig til mistænke dig for at have noget kørende med drengen. Det, der fik mine advarselslamper til at blinke en smule, var den omstændighed, at du skriver: "jeg kun er en fattig 20 årig ungkarl med 1 stol, 1 seng, 1 kniv og en gaffel", og derfor gik jeg ud fra, at der osse kun var én, der brugte din computer. Men når dine brødre osse bruger din computer, så forklarer det jo sagen. :1:
Hvis jeg får den selv mindste fornemmelse af, at noget evt. kunne udvikle sig strafbart, så er det min pligt at advare [warning], og det betyder osse nogen gange advarsler, hvor der i virkeligheden ikke er grund til - som i dette tilfælde. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Simon

Np

Indlæg af Simon »

Helt i orden, og sad jeg i dit sted havde jeg nok gjort det samme :)
Men ja, mine brødre bruger computeren når de er her, eller nærmere den yngste gør, siden den ældste ikke finder det så interresant at hænge ud med sin storebror :roll:
Men sådan er det jo nok bare.
Jeg takker endnu engang for dit svar, og selv om jeg gerne ville se det indlæg som min (formodenligt yngste) bror har skrevet, så er det jo nu engang en anonym side.
Så jeg må jo nøjes med at lede efter noget der virker bekendt :lol:
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ONANI"