Smerte og svien i forbindelse med onani

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ONANI
Besvar
Den anonyme

Smerte og svien i forbindelse med onani

Indlæg af Den anonyme »

Hej

Jeg er en 15 årig dreng, der snart ser dette forum som mit sidste rådgivningshåb.

Mit problem er, at jeg i flere år har haft en ufattelig smerte i min penis. Smerten opstår efter jeg har onaneret, og kommer til udtryk ved en bankende, ulidelig svie, inden i urinrøret og ved mundingen af penis.
Det er lidt som om, at den bløder, dog uden der kommer blod, så ondt gør det.

Jeg har været til læge med problemet hele 3 gange. Første gang for omkring 1 år siden, hvor jeg havde samme smerte. Her kiggede lægen på min penis og tog en urinprøve. Lægen konstaterede, at alt var som det skulle være.

Et stykke tid efter kom jeg igen op til min læge, hvor hun igen tog en urinprøve. Også denne gang sagde hun, at alt var som det skulle være, selvom jeg stadig havde meget ondt. 3 gang bankede jeg i bordet og krævede en ordentlig undersøgelse. Lægen kiggede på min penis og først nu sagde hun, at hun nu vidste hvad det var, der var galt, nemlig at den "tråd", der kører på penis, er for stram. Derefter blev jeg opereret og dette, dette hjalp dog heller ikke.

Det svier helt vildt, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har prøvet at tisse inden jeg onanerer, jeg har prøvet at vaske penis med vand intimsæbe og fra Apoteket. Intet hjælper.

Senest har jeg været til Urolog. De kunne heller ikke finde noget uregelmæssigt.

Status er, at jeg har fået taget en masse urinprøver, og jeg alt er, ifølge lægerne som det skal være. Men jeg står jo stadig og har en ulidelig smerte og svien.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Smerte og svien i forbindelse med onani

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den anonyme

Nu er jeg jo ikke læge eller for den sags skyld urolog, så det kan kun blive et gæt. Man kunne forestille sig, at trykket fra sæden laver små rifter i urinrøret, og at det er det der svier. Du kunne evt. prøve at se, hvor basisk din sæd er, og om det evt. skyldes en for basisk sæd. Køb noget indikatorpapir.

Endelig kunne du evt. prøve om det kunne hjælpe at bedøve dit urinrør lidt, inden du onanerer, f.eks. ved at klemme lidt Xylocain salve 5% ind i urinrøret (det vil nok osse svie lidt i starten). Xylocain salve kan købes på apoteket.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ONANI"