Rød forhud

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ONANI
Besvar
hejhejhej
Tilmeldt bruger
Indlæg: 16
Tilmeldt: 27. nov 2008 17:17

Rød forhud

Indlæg af hejhejhej »

Hey Permand. Jeg har lige et bette spørgsmål. Jeg tænkte på, at når jeg kigger på min forhud normalt så er den ikke rød. Men hvis jeg så onanerer og derved trækker min forhud ned over pikhovedet, så bliver det rødt. Altså hvis jeg trækker min forhud ned over pikhovedet, så bliver ca. 50 % af min pik rød, og det er den halvdel der sidder længst ude, altså længst væk fra testiklerne. Håber du forstår spørgsmålet.
Hilsen ham den forvirrede :?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Rød forhud

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej hejhejhej

Når du onanerer, så skulle der gerne strømme blod til pikken, det er det der får den til at blive stiv, og blod er som bekendt rødt - bortset fra hos kongefamilien, hvor det er blåt :2:. Så farven skyldes blot dit håndarbejde.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
hejhejhej
Tilmeldt bruger
Indlæg: 16
Tilmeldt: 27. nov 2008 17:17

hej.

Indlæg af hejhejhej »

Ja du har ret i at selve pikhovedet er rødt, men det er også min hud. Den burde da ikke blive rød hver gang man trækker den ned over pikhovedet, og pikken behøver heller ikke engang være stiv før mit hud bliver rød hvis huden ryger ned over pikhovedet? :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Rød forhud

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej hejhejhej

Huden er ikke særlig tyk på indersiden af forhuden, og derfor ses blodet tydeligere. Hvis det ikke klør eller på anden måde generer, så er det blot den måde, din forhud ser ud på.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
hejhejhej
Tilmeldt bruger
Indlæg: 16
Tilmeldt: 27. nov 2008 17:17

okay.

Indlæg af hejhejhej »

æv havde ellers håbet på noget svamp eller noget så det kunne kureres. det da ikke normalt at forhuden ser sådan ud er det? og syntes kvinderne ikke det er meget ucharmerende med sådan en helt rød diller?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Rød forhud

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej hejhejhej

Hvis det klør eller skaller, så kan det godt være svamp. Piger er nok mere optaget af andre ting ved drenge end netop farven på deres pikke medmindre de er regnbuefarvet :1:.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ONANI"