Onani og forelskelse

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ONANI
Besvar
kristian

Onani og forelskelse

Indlæg af kristian »

Hej.
Jeg er en dreng på 16 år, som både har været forelsket i piger og drenge, hvilket er mega irriterende. Men det underlige er, at jeg kun onanere til drenge, og jeg elsker virkelig at onanere (gør det omkring 5 gange om dagen). Da jeg var dybt forelsket i en pige for et par år siden, onanerede jeg stadig kun til drenge selvom jeg ikke kunne tænke på andet end pigen. Det gør mig meget forvirret!!??

Hensyn med onani gør jeg det som sagt meget, og jeg kan gøre det omkring 10 gange, hvis jeg er alene hjemme en hel dag. Jeg gør det tit i frikvarterene og kommer også nogle gange for sent i skole, fordi jeg er så liderlig, at jeg må nødt til at onanere. Er dette normalt? Kan jeg på en eller anden måde bedre kontrollerer min lyst til onani?

Håber du kan hjælpe :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Onani og forelskelse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kristian

Det er såmen sundt at onanere, og så længe du ikke får ondt i hånden, armen og i pikken, så skader det ikke noget, tværtimod fremmer du din sundhedstilstand. Det kan du læse mere om her: :idea: PSYKE & SEX om Onani - mænd - drenge

Det er selvfølgelig nok ikke så smart at komme for sent i skolen, men på den anden side så er dine kammerater fri for, at du sidder og roterer på stolen på grund af livet i dine bukser :1:.

I din alder har langt de fleste drenge masser af lyst til sex og onani, det vil fortage sig med alderen, hvis det er nogen trøst. :1:

Vi bestemmer ikke selv, hvilke køn vi tænder på, og faktisk tror jeg, at vi alle er indrettet til at tænde på flere køn og på meget forskelligt. Jeg plejer at sige, at mennesker er mulitiseksuelle. :idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Multiseksualitet
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ONANI"