Jeg har brug for det ..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ONANI
Besvar
derAnonym

Jeg har brug for det ..

Indlæg af derAnonym »

Hej Per.

Jeg har fundet ud af at jeg har brug for at fortælle min far at jeg onanerer - og eventuelt kunne snakke åbent om det? s; ..

Derudover har jeg en gigantisk lyst til at se på nå ham og hans kæreste dyrker sex - eller nå andre voksne gør det (ikke unge).

Hvad gør jeg?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jeg har brug for det ..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej derAnonym

Jeg tror, at det vil være en god ide, at du først finder ud af grunden til, at du vil fortælle din far, at du onanerer. Han ved formentlig godt, at du som de allerfleste drenge/piger/mænd/kvinder onanerer, så det vil næppe komme bag på ham. :1:

Vil du fortælle det til ham, fordi der er noget i den forbindelse, som du vil spørge om, så kan du vel bare gøre det.
Hvis du vil fortælle ham det, fordi du synes, at det kunne være seksuelt ophidsende, så skal du lade være. Han vil næppe synes, at det er rart at være en del af din seksuelle ophidselse.

Mange børn prøver at komme til at se deres forældre have sex, som en del af en naturlig nysgerrighed og opdagelsestrang, men det er absolut de færreste forældre, der synes, at det er rart, at deres børn kigger på.
Du har til gengæld masser af muligheder for at se voksne dyrke sex på nettet, både som billeder og som film. Der kan du få stillet din nysgerrighed på en ok-måde.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ONANI"