Hygiejne og olier til at komme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ONANI
Besvar
Anonyme mig

Hygiejne og olier til at komme

Indlæg af Anonyme mig »

Hej Per

Jeg er en 15 årig dreng. Som onanere meget specielt når jeg ligger i min seng om aftenen. Og når jeg så kommer så sprøjter det ikke særligt meget og har hørt fra mine venner, at det sprøjter meget for dem, kan du hjælpe mig?? Men har tænkt mig at prøve nogen andre metoder af måske prøve at bruge olie eller noget så vil høre om det er et specielt sted jeg så skal gøre det fx. på toilettet eller kan jeg godt bare fortsætte med at gøre det i min seng?? For ikk så interesseret i at mine forældre der at jeg fx. har olie på mine hænder?? Nogen råd og tak for alle evt. Svar :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hygiejne og olier til at komme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonyme mig

I princippet kan du bruge det meste olie, som man bruger til madlavning og desuden osse babyolie. Du kan osse bruge forskellige ikke alt for fede hudcreme. Både olie og hudcreme fedter - det er jo meningen med dem - så det er nok en god ide at have et håndklæde eller noget køkkenrulle ved hånden. Hvor du vil kunne gøre det mest diskret, må du jo prøve dig frem med, men mon ikke dine forældre ved, at du onanerer lige som alle andre drenge/piger og de fleste voksne?

Mængden af sæd kan variere meget, det kan du ikke ændre på.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonyme mig

Indlæg af Anonyme mig »

Okey tak er der noget specielt hud creme ?? Og må der være perfume/duft i ?? Og er der ellers nogen metoder jeg kan prøve for at få en bedre oplevelse??
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hygiejne og olier til at komme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonyme mig

Det findes mange forskellige hudsalver/creme, du må prøve dig frem. Det er altid godt at undgå parfumer, så er der mindre der kan give allergier. Med hensyn til metoder, så må du prøve dig frem til hvad, du synes er godt for dig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonyme mig

Indlæg af Anonyme mig »

Okey tak :D Men har tænkt mig at prøve at holde en pause fra at onanere på måske en 20 dage :) men vil der kunne ske noget?? For der er nogen der siger at man så hele tiden vil rane rundt og være liderlig kan det passe? Og vil man så sprøjte mere (få mere tryk på) ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Hygiejne og olier til at komme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonyme mig

Der kan ikke ske noget ved at holde en pause, altså ud over, at den måske kan være svær at holde :1:.
Man må ikke håbe, at du vil rane rundt omkring. Rane betyder at stjæle, at røve. Du mener sikker rende rundt = løbe rundt. (Og det var så lidt danskundervisning :1:)
Hvorvidt du vil sprøjte mere, ved jeg ikke, det må jo komme an på en prøve, du kunne f.eks. i første omgang prøve med en pause på 2 dage :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonyme mig

Indlæg af Anonyme mig »

Okey tak det tror jeg at jeg vil gøre :D Og jo det var det jeg mente :)
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ONANI"