Ondt i penis efter udløsning ved sex eller onanering

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ONANI
Besvar
tortor649
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 4. aug 2011 00:48

Ondt i penis efter udløsning ved sex eller onanering

Indlæg af tortor649 »

hej, jeg er en dreng på 17 år, og har i flere måneder nu, efter udløsning ,ved sex, eller onanering haft ondt i pikken, mest den vej ned under pik hovedet. Det føles som om min pik bliver til en sten og dunker, og det menes med det at det gør virkelig ondt! :( det er begyndt at blive rigtig træls, når vi gerne vil have sex flere gange i træk..håber jeg kan få svar her...
før i tiden har jeg kunnet onanere flere gange om dagen, men nu går det slet ikke. det er som om jeg har bygget nogle muskler op i pikken, som bliver overbelastet ved udløsning.. men der er jo kun to rum der bliver fyldt op med blod.. så det er jo ikke muskler hehehe....
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ondt i penis efter udløsning ved sex eller onanering

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej tortor649

Er der kommet knuder eller fortykkelser inden i pikken? Jeg tænker på om det evt. kunne være et tegn på Peyronies sygdom. Hvis det fortsætter med at gøre ondt, så lad lige din læge kigge på det.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1: Og så hedder det "onani" og ikke "onanering" (det ord findes ikke i korrekt dansk :1:)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ONANI"