Små røde knopper på penishovedet....

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Meget fortvivlet

Små røde knopper på penishovedet....

Indlæg af Meget fortvivlet »

hej...

I dag da jeg var i bad opdagede jeg at jeg har fået en del små røde prikker/knopper på mit penis hovede, jeg har kun dyrket beskyttet sex med min kæreste, og hun er den første jeg har dyrket sex med, det er efter hånden en uge siden vi dykede sex da at det er et langdistance forhold, men i den forgangene uge dykede vi vel selv sex en 5-7 gange, dog alle beskyttede med kondom, så jeg undre mig meget over hvad det kan være...

og føler det rimelig pinligt at gå til min egen læge så vi lige søge råd først...

hmm så hvad kan det være???
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Små røde knopper på penishovedet....

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Meget fortvivlet

Jeg tror de knopper du har observeret handler om, at din hud er lidt irriteret efter de langvarige fornøjelser. Hvis det ikke er det, så kan det måske være lidt svamp, som vi jo alle har rundt på huden. Når man har sex med hinanden, så udveksler man en masse svampe, bakterier, vira osv., så det har man osse til fælles :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Meget Fortvivlet

hmm...

Indlæg af Meget Fortvivlet »

Nu er det væk, sådan jeg vasker den dagligt rigtig grundigt og det hjælper...
men det har været en irritation, eller måske en allergisk reaktion da jeg har pisset i en ice tea flaske... tror ikke min pik kan tåle nestea ... XD men tak for hjælpen, havde sgu ikke lyst til at gå til lægen og få det at vide :/
Nicklas F

Knopper

Indlæg af Nicklas F »

Jeg har også de røde knopper på penishovedet.
Jeg har haft sex med min kæreste nogle gange med kondom.
I starten var det kun nogle få, men nu er der flere, og det som om det også er under min forhud ?

- Tog det lang tid for dig at få dem væk ?
- Skal jeg stoppe med noget seksuelt med min kæreste indtil de er væk ?
Patrick

Hej

Indlæg af Patrick »

Hej jeg har også de der røde prikker på Pik hovede har dog prøvet det før med den samme partner (er min x) Vi haar haft ubeskyttet sex. Men går som regl væk igen så jeg tror det bakterier :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Små røde knopper på penishovedet....

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

De små røde knopper kan komme af meget forskelligt, men hyppigst er det nok blot hudens harmløse reaktioner på varme, fugt, gnidning på huden, evt. bakterier, vira og svampe, som vi har over alt.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Phansen

Hud skrællet af iform af urenhed?

Indlæg af Phansen »

Hej. Jeg har haft lidt
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"