Papler eller talgknopper

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Frederik

Papler eller talgknopper

Indlæg af Frederik »

Hej Per. Jeg er rimelig sikker på, at jeg har Papler eller talgknopper, det ligner helt præsis de 2 første billeder som er inde i Knopper på pikken / Penis. Det klør ikk eller noget, men det lugter! Jeg vil tror, jeg har haft det i 1 års tid. Min kæreste, som jeg har været sammen med i 2 mdr, har tit ville give mig et blowjob, men hvor jeg har sagt nej, fordi jeg er bange for, at hun ser det og kan lugte det. Jeg vasker mig hver dag men det går stadig ikk væk. Hvad kan jeg gøre for at få det til at forsvinde..

Super fed side!! Synes det er for nice, at du vil bruge din fritid på at hjælpe andre! Hatten af for dig. Det er sku for nice!

Ps jeg er 17
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Papler eller talgknopper

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Frederik

Tak for de pæne ord :28:.

Paplerne i sig selv lugter ikke, det kan smegma derimod godt komme til at gøre, når de forskellige bakterier der (osse) findes på pikken begynder at gnaske i den (smegmaen) :1:. Smegma er det fedtstof, som holder huden på pikhovedet intakt, men når det har siddet et stykke tid, så bliver det altså osse et spisekammer for bakterier, og så kan den komme til at lugte lidt osteagtigt, deraf navnet "nakkeost". Vask dig med varmt vand, undlad at bruge almindelig sæbe, det forværre lugtproblemet, hvis du vil bruge sæbe så brug intimsæbe. Smør den evt. med lidt mandelolie. Og husk, at vi mennesker nu engang lugter af krop. Din kærestes kusse lugter sikkert osse af kusse :1:. Vask dig evt. før I skal have sex og overlad så til din kæreste, hvad hun kan lide eller ikke lide :1:.

:idea: PSYKE & SEX om Smegma

Ps: Måske skulle du træne din stavning er smule mere, den gamle dansklærer har rettet din tekst lidt til :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 30. jan 2008 17:36, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Frederik

re

Indlæg af Frederik »

Ja men tror bare ikk det er nakkeost for det ligner de billeder som er linket.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Papler eller talgknopper

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Frederik

Det er osse to forskellige ting - dels 1) knopperne, der er det du kan se som en nydelig perlekæde rundt om pikhovedet. Og dels 2) smegmaen, der kan blive til nakkeost, og som er det du kan lugte. Paplerne lugter ikke.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"