Talgknopper eller hvad...?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
L

Talgknopper eller hvad...?

Indlæg af L »

Hej Per,

Egentlige spørgsmål:

Kort fakta: 17 år, har haft problemet i et godt stykke tid (1 - 2 år)

Jeg er faktisk ikke helt sikker på om det er talgknopper eller ej.. Det opstår udenvidere kun på punge, til gengæld er der en del af dem. Jeg ved godt at der er rigtig mange, der har det samme spørgsmål, men jeg føler lidt at mit tilfælde er anderledes (måske!). Som sagt har jeg en del af dem på pungen, men det er lige som om der er et "område", hvor de i center er mere koncentreret og mindre/større afstand imellem dem i udkanten. Det kan godt minde lidt om hudorme, eller bumser eller noget i den stil, for jeg kan sagtens "trykke" dem. Om det er sundt eller ej, kan jeg jo ikke afgøre, men jeg troede i starten det måske var løsningen, men det synes ikke at være tilfældet.

Det ligner ikke helt det jeg ser på visse billeder, fordi de "stikker" ikke så meget ud, de minder mere om... "bobler". Hvis jeg trykker dem kommer der noget hvidt ud, nogen gange mere "fast" i konsistensen end andre gange.

Jeg håber virkelig at du kan fortælle mig om det er talgknopper eller ej.. det skal siges at jeg har haft en del erfaring med sex, og pigerne har aldrig sagt noget til, men det kan ha' noget at gøre med, at "jeg ikke er så meget for blow-jobs" (eller noget 8-)).

Hvis der er nogen oplysninger der mangler, som kunne hjælpe dig bedre på vej, er jeg mere end villig til at give flere informationer, jeg kan bare ikke lige komme på flere lige nu..

Hilsner og håb
L
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Talgknopper eller hvad...?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej L

Det lyder helt uskyldigt blot som, at dine TALGKIRTLER stopper lidt til og laver hudorme, som evt. kan blive til bumser, præcist som alle andre steder på kroppen. Det sker ofte væsentligt mere i puberteten end på andre tidspunkter i livet pga. af ændringer i hormonbalancen f.eks. det mandlige kønshormon testosteron.

Så tag du det bare roligt.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
L

Indlæg af L »

Okay, så det vil sige det vil gå væk af sig selv?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Talgknopper eller hvad...?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej L

Ja, med tiden :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"