Røde knopper, har ikke haft sex..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Gutten

Røde knopper, har ikke haft sex..

Indlæg af Gutten »

Hej min læge ven :) jeg er så glad for denne hjemmeside, hvor man kan få hjælp anonymt.. siden sidst vi snakkede har jeg fået "lavet" min forhudsforsnærvning og det var jo rart at få gjort.. jeg er lige kommet hjem fra Tyrkiet hvor jeg har badet i Klorvand hele dagen - hver dag... der var ikke meget andet vand (at gå i bad osv) så har ikke fået vasket mig i skridtet godt nok.. jeg vaskede den med klar vand et par gange (fra vandhanen) men det er det.. Nu når jeg er kommet hjem er de begyndt at klø og jeg har fået nogen røde knopper på min penis de klør nogen gange men gør ikke ondt.. jeg kan godt sende et billede, som det ser ud..

Jeg har nogen andre spørgsmål (dog ikke med det her emne) skal jeg poste dem her eller lave nye debatter?

På forhånd tak.

Nu, nogen timer efter gør det lidt ondt.. min forhud er blevet rød og det er, tjo ømt.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Røde knopper, har ikke haft sex..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gutten

Blot for en ordens skyld, så er jeg ikke læge, men psykoterapeut og sexolog :1:.

Nogen mennesker reagerer allergisk overfor klorvand, så det kan f.eks. være årsagen til kløen og knopperne. Hvis det ikke går væk efter et stykke tid, eller hvis du prøver med noget hudsalve, så lad lægen kigge på den.

Læg andre indlæg efter overskriften på de forskellige fora.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gutten

Re

Indlæg af Gutten »

Okay, tak min ikke-læge ven.. det er gået væk nu.
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"