Talgkirtler?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
mathiaslaudrup

Talgkirtler?

Indlæg af mathiaslaudrup »

Hej Per...
Jeg har set/hørt, at du svare på spørgsmål hvis man er i tvivl og noget med sine kønsdele...
Jeg prøver, at beskrive det så meget jeg kan jeg har 5 ting jeg undre mig om. (jeg har aldrig haft seksuel kontakt)
1. Når jeg trækker bukserne ned og kigger på min penis er der små hvide knopper både på pungen og også på skaftet der er 100 vis af dem de er over alt, og er meget bange for hvad pigen vil sige
2. når jeg trækker forhuden tilbage og penis-hovdet er kommet og er help på plads og trækker mere og mere til sidst kan jeg ikke fordi, at der er et stykke hud der sidder fast i penis-hovdet hvad er det og hvad gør jeg ved det?
3. når penis-hovdet kommer frem er der noget hvidt oppe på toppen af penishovdet og når jeg vasker går det ikke væk hvad gør jeg og har du ikke et recept på en creme eller sådan noget der kan få det væk?
4. Min penis er ikke særlig stor den er kun 12 - 14 cm i stiv og jeg er 14 år hvad gør jeg for at den bliver større?
5. når jeg onanere kommer der ikke noget ud hvad gør jeg, fordi jeg har haft våde drømme osv... hvorfor kommer der ikke noget ud
jeg ville også høre om du ikke kunne give mig en creme der får de hvide pletter til, at forsvinde

på forhånd tak for hjælpen
hilsen den meget pinlig berørte dreng :'(
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Talgkirtler?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mathias

1. Det har de fleste mænd/drenge - og pigerne kan osse have en masse små knopper, så pigen siger næppe noget.

2. Det lyder som om, det handler om din penisstreng. Hvis den er for stram, kan du få et lille klip hos lægen, som vil afhjælpe det.
:idea: PSYKE & SEX om Penisstreng

3. Det er nok smegma, som er et fedtstof, der skal beskytte huden.
:idea: PSYKE & SEX om Smegma

4. Det er skam en helt normal størrelse, og du bliver ved med at vokse de næste 10 år, så du kan kun vente og se, hvor den lander i størrelse. :1:

5. Der skal skam nok komme noget ud, det er osse kun et spørgsmål om tid.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"