Vabel på penis

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Detkanske
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 22. aug 2012 14:57

Vabel på penis

Indlæg af Detkanske »

Jeg er 17 år og jeg har en vabel på undersiden af min penis, som jeg har haft i et godt stykke tid, men den er ikke så stor, at den giver ubehag, hverken for mig eller min kæreste (Vores sexliv er aktivt). Her forleden dag blev den lidt større og jeg føler en vis psykisk ubehag ved den. Jeg er ret sikker på, at det ikke er nogen kønssygdom, da den ligner vabler man får på hænderne efter div. gnidninger osv. Jeg er lidt bekymret, fordi de fleste vabler man får netop går væk efter få dage, men den er ikke væk endnu. Jeg har prøvet at prikke lidt til den med en nål, men der kom kun meget lidt blod, jeg er lidt bange for at være for aggressiv og det skal man helst ikke være, når det gælder det område. Hvad skal jeg gøre, gå til læge eller bare prikke igennem ??

Tak på forhånd
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Vabel på penis

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Detkanske

Hvis det er er vabel, så går den jo væk, når huden ikke længere irriteres, dvs. efter en pausen, hvor huden ikke udsættes for strabadser og gnidninger :1:.

Men det kan jo måske være, at der er tale om en Vandvorte.
:idea: Molluscum contagiosum eller vandvorter (Sexsygdom.dk)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"