Blodansamling i urinrør

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Emill

Blodansamling i urinrør

Indlæg af Emill »

Hey
Jeg er en fyr i 30'erne, der i et forspil blev trådt på pikken. Det var ikke hårdt, og der var ikke smerte forbundet med det. Efterfølgende, da jeg var kommet, kom der blod fra urinrøret. Kun denne ene gang. Blev lidt forskrækket! Det lader ikke til, at jeg har en rift eller lign. Og jeg urinere og erigere fint uden smerte. Det er nu 5-6 dage siden og pikhovedet er lidt følsomt/ ømt ( uden at være smerte). Det er nærmere ubehag. I urinrøret har jeg konstateret, at der er noget, der mest af alt minder om en klemmelus eller blodansamling.

Mit spørgsmål er, og der er nogen forholdsregler, jeg skal tage eller fortager det sig igen, tror du. Hvad er der sket? Og hvad skal jeg gøre ?

Emill
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Blodansamling i urinrør

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Emill

Du skal næppe gøre noget. Blodansamlingen vil forsvinde af sig selv, som den vil gøre det på hvilket som helst andet sted på kroppen.
Mht. til forholdsregler, så må du passe bedre på ikke at blive trådt på med mindre, at det var hensigten. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"