Idræt / min pik

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
john

Idræt / min pik

Indlæg af john »

Er en fyr på 19 år. Det føles som om min penis og testikler aldrig rigtig kan slappe af og mine boller er næsten altid spændte (stramme). Især efter jeg har dyrket motion, specielt når det er noget hvor man løber (fx fodbold) bliver min penis lille, det er som om den krymper ind, da mine lår presse min pik og testikler ind/tilbage(små).
Har også et permanent rødt mærke på venstre og højre lå lige ved siden af mine testikler.

Kan det være at der ikke er plads nok mellem mine ben. dvs. der ikke er så meget plads til min penis og testikler? Har tænkt på at blive undersøgt, men har ikke taget springet endnu. Ved du om man kan opereres for det eller kender til lignende problemer?

Det skal også siges af min penis i forvejen ikke er så stor (stiv 14,7cm) tror lidt jeg har svenskemoddel du har snakket om.
Min lille størrelse tror jeg er pga. mit mellemrum mellem benene er for lille og lår presse mine penis tilbage når jeg går og (løber).

Kan du hjælpe mig

Mvh. mig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Idræt / min pik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej John

Jeg har lidt svært ved at tro, at der ikke skulle være plads nok til både pik og nosser, begge dele hænger jo løst og kan svinge til alle sider. Pungen regulerer temperaturen for testiklerne (nosserne), og når der bliver for køligt, strammer huden sammen om testiklerne, og når der er varmt slapper huden af.

Det eneste stramme, der efter min viden er dårligt for testiklerne, er for stramme bukser, som kan være med til at ødelægge sædkvaliteten, pga. for meget varme. Men når du er 19 år, så skal du jo næppe have børn de næste par måneder :2:.

Din piks størrelse ligger fint på gennemsnittet, så tillykke med den :1:.

Umiddelbart tror jeg det mest handler om, at du tænker for meget på det, hvis der ikke er nogen konkrete gener, smerter f.eks. er der næppe nogen grund til at gå til lægen. Hvis du er overvægtig (?), så er det en god ide at tabe sig :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 22. okt 2007 14:47, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
john

dig

Indlæg af john »

nu vi er ved det, kunne jeg/andre også tror jeg, godt tænke os at vide hvor stor din pik er.. hvis du altså ikke føler det krænkende..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: dig

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej John

Det er ikke spor krænkende for mig, at du spørger mig om det, men det er nu en fabrikshemmelighed, der kun vedkommer de umiddelbare brugere af den :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"