Potent - Ikke impotent!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Den Stive

Potent - Ikke impotent!

Indlæg af Den Stive »

Lidt basis info: Er 18 år, jomfru og onanere vel omkring 4 gange om ugen.

Emnet røber lidt mit "problem". Mange ville nok se det som en gave, men jeg ser det faktisk som et problem. Jeg har simpelthen stiv pik en gang i timen/hveranden time i gennemsnit over en hel dag. Jeg behøver ikke at være ophidset af noget, det kan komme pludseligt når jeg fx sidder ned og laver noget der intet har med kvinder, sex eller lign af gøre!

Hvis jeg til gengæld bliver bare det mindste ophidset af noget jeg ser/hører, ja så kan jeg mærke hvordan jeg bliver nødt til at tænke på biler, fodbold og andet for ikke at skule gå rundt i 10 minutter med en stor bule i buksen.


Jeg har lidt forskelligt jeg gerne vil spørge om:

- Kræver det professionel hjælp?

- Er der nogen der har været ude for lign problem før? Jeg mener man hører jo altid om folk der ikke kan få den op og stå, men er der andre end mig der sidder med samme problem?

- Hvis jeg nu gerne ville have en dag hvor jeg ikke får stiv pik så ofte, er der så nogen der har nogle forslag til hvad jeg kan gøre? (udover at tænke på biler, fodbold og lign dagen lang - det hjælper ikke i det lange løb...)

Med venlig hilsen
Den Stive
[jomfru]
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Potent - Ikke impotent!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den Stive

Det problem deler du med massevis af drenge og unge mænd, den reagerer på næsten hvad som helst! Det værste jeg kendte til, da jeg var dreng, var at køre i S-tog, fordi de dengang hårde sæder og hjulenes hoppen i skinnesammenføjningerne fik toget til at virke som et stort massageapparat, og selv om jeg anbragte min skoletaske oven på bulen, så hjalp det ikke meget, fordi tasken hoppede med :1:. Og for alt i verden måtte den lægge sig inden jeg skulle af toget, hvad den mange gange ikke gjorde :flov: :2:.

Billede

Den eneste behandling og måde at holde den nede på er jævnligt at give den en kærlig hånd :1:.

I din alder er formålet med dig jo faktisk, at du skal få stiv pik så ofte som muligt, så du du får lyst til at parre dig, få børn så kredsløbet kan fortsætte og arten videreføres. :1:
Men rolig, der vil komme en dag, hvor du vil tænke tilbage og godt kunne bruge lidt af dens fordums rejsningsvillighed :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Den Stive

...

Indlæg af Den Stive »

Tak for svaret ...

Jeg oplever helt det samme med berørelse, men jeg oplever det faktisk også når jeg bare sidder ned helt stille - uden der foregår noget sexuelt omkring mig.

Men hvis du siger det er normalt må jeg jo næsten stole på din ekspertise :)

Endnu engang tak for svaret
Mvh.
Den Stive
[jomfru]
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: ...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den Stive

Ja i din alder melder den sig på banen på de mest upassende tidspunkt, og det er rigtig almindeligt, det er jo bare ikke noget man(d) går og snakker om :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"