Kløe

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Daniel
Tilmeldt bruger
Indlæg: 21
Tilmeldt: 27. maj 2006 14:46

Kløe

Indlæg af Daniel »

Hejsa Per. kort spørgsmål. hvis man ikke vasker sig under forhuden i noget tid, og man har onaneret i den tid man ikke har vasket sig, kan det så skabe irritation og især kløe? :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kløe

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Daniel

Ja ikke så lidt, for så er der jo mad til alskens mikrober (bakterier, svampe m.m., der kvitterer for måltidet med kløe og mindre behagelige lugte. Så fat vaskekluden og husk at almindelig sæbe skaber de samme problemer, brug blot varmt vand og evt. intimsæbe.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 31. maj 2006 20:28, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Daniel
Tilmeldt bruger
Indlæg: 21
Tilmeldt: 27. maj 2006 14:46

takker

Indlæg af Daniel »

intim sæbe er skam i brug herhjemme, så det benytter jeg mig af. har vasket mig her til aften, men det klør stadig lidt, men det føles ikke lige så irriteret som før.

ved du forresten om forhudsforsnævring kan være arvelig? for nogle år siden fik min far fjernet sin forhud pga han ikke kunne trække den tilbage. han er 56 år nu.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kløe

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Daniel

Jeg ved ikke om forhudsforsnævring er arveligt, men jeg vil gætte på, at det er detlige som så meget andet er.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Forhudsnævring.

:idea: Og kig under DRENGE OG FORHUDSFORSNÆVRING her i PSYKE & SEX DEBAT
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 2. jan 2009 18:45, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Daniel
Tilmeldt bruger
Indlæg: 21
Tilmeldt: 27. maj 2006 14:46

skidt pyt

Indlæg af Daniel »

nå det vel også lige meget når jeg kommer op til den alder han fik det i. der er mit sexliv nok kaput. jeg vaskede mig her til aften, men kløen kommer tilbage engang imellem. derudover sidder der en slags knop på min streng, men jeg ved ikke om det er talg eller en kønsvorte/kondylom, der er tale om. har kigget på diverse billeder, men kan ikke se det. så jeg ryger lige op til doktoren i morgen.
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"