Øm penis (og kløe) efter samleje

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
lalala_19
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 7. jun 2006 15:34

Øm penis (og kløe) efter samleje

Indlæg af lalala_19 »

Hej

Jeg havde den anden dag sex med en pige jeg lige havde mødt.
Dum (beruset) som jeg var brugte jeg ikke kondom:(

Det gik dog fint, men dagen efter opdagede jeg en "rift" der gik næsten hele vejen rundt lige foran penishovedet. Jeg har en forholdsvis stram forhud, men har ikke tidligere haft nogle synderlige problemer ved sex. Det gjorde dog "halvondt" da penis skulle indføres og hun var øverst!
Kan man forestille sig at forhuden er blevet strukket så meget ud at der ligefrem er kommet en rift?

Dette var i hvert fald min første tanke, men nu er jeg imidlertidig begyndt at føle en smule kløe og det er som om der er kommet nogle røde misfarvninger på penishovedet - og jeg har svært ved at se hvordan det kan hænge sammen med rifterne.

Da vi var sammen opdagede jeg at hun havde et hvidligt "udflåd" ikke flydende, men nærmere i små hvide stykker der satte sig på penis. Kan det skyldes svamp? og kan det have smidtet til mig og dermed givet mig kløe? eller kan kløen blot skyldes de rifter der nu heles.

Er for ikke så længe siden blevet behandlet for kondylomer - og de forsvandt hurtigt. Men den kløe jeg nu kan mærke føles lidt ligesom da de var der - men der er intet at se.

So please help... Vil nødigt gå til lægen igen da oplevelsen med kondylomerne ikke var videre positiv!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Øm penis (og kløe) efter samleje

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej lalala_19

Ja det kan sagtens handle om at du har fået en rift under strabadserne. Og samtidig kan du sagtens have reddet dig noget svamp. De hvide klumper fra pigens kusse behøver slet ikke at betyde noget, det skyldes nok hendes naturlige sekret som osse indeholder mælkesyrebakterier.

Bliver det ved med at klø må du kontakte lægen. Kan du ikke lide din læge må du finde en du bedre kan lide. held og lykke med det - og husk kondom næste gang, især hvis du vil undgå en tur til lægen :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"