Jes-Extender

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
DenNysgerige

Jes-Extender

Indlæg af DenNysgerige »

Det er nu nogen år siden at dette produkt kom frem, jeg har været lidt rundt på nettet for at se hvad årene har at sige til dette produkt, da jeg ved at den har solgt godt både indlands og udenlands.

Jeg har personligt selv gået med tanken om at købe produktet, men ærligt jeg ville ikke smide pengene ud af vinduet, men ville vente og se hvad andre have at sige til produktets virkning.

Videnskabeligt er metoden brugt gennem historien rundt om i verden, og lægerne kan ikke udelukke at den ikke virker, men der er ikke nogen videre data på brug af produktet, eller jeg kan ikke finde dem, så jeg vil høre jer bruger.

1. Virker den?
2. Virker den kun vis den bruges i den tidsperiode der anbefales af læger?
3. Er behandlingen/metoden vedvarende?
4. Giver den nogen men

Mvh.
Den Nys
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jes-Extender

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej DenNysgerige

Nu vil det jo nok være lidt voldsomt at sige, at alt hvad Jørgen Ege har lavet er plat, men personligt ville jeg aldrig købe en ydelse af den mand. Du kan selv søge på nettet under Jørgen Ege, så vil du se hvorfor.

Det er Jørgen Ege, der står bag Jes-Extender. Selvfølgelig bliver den solgt, der er masser af mænd, der er både dumme nok, uvidende nok, præstationsorienterede nok og forfængelige nok til at lade sig snyde - de køber sågar piller, som de tro kan få netop pikken til at vokse - mandens dårskab er uendelig (og kvinders lige så) :2:.

1: Har ikke prøvet den - og tror det ikke.
2: Lægen der anbefaler er bl.a. læge Jørgen Ege - så det :1:
3: Der er ikke noget i vejen for at lægge sin pik i stræk resten af livet, men det hjælper næppe på noget.
4: Ja - pengene ud af vinduet - og en lang næse - frem for en lang pik.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"